Η συντακτική ομάδα του Μαύρου Κρίνου έχει την τιμή να παρουσιάσει μια νέα συνέντευξη. Αυτή την φορά ενός νέου μέλους της Ελληνικής Εθνικοσοσιαλιστικής οργάνωσης ΑΡΜΑ.
Στην συνέντευξη απαντάει ο Νίκος Ζιάγκας
1. Συναγωνιστή σε χαιρετούμε ! Ευχαριστούμε για τον χρόνο σου και για την συνέντευξη αυτή στο ιστολόγιο της συντακτικής μας ομάδας.
Εγώ ευχαριστώ, που δίνεται η ευκαιρία μέσω αυτής της συνεντεύξεως να ειπωθούν κάποιες σκέψεις-διευκρινίσεις…
2. Καταρχάς πες μας λίγα πράγματα για σένα σε προσωπικό επίπεδο.
Από πότε δραστηριοποιείσαι στις τάξεις του μάχιμου Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού ;
Ο χαρακτήρας κάθε ανθρώπου διαμορφώνεται απο δύο ειδών δυνάμεις, τις εσωτερικές και τις εξωτερικές. Στις πρώτες κατατάσουμε τα ορμέφυτα, τα γονίδια, την δυναμική που εδράζεται στην φυλετική ψυχή, την ελεύθερη βούληση και στις εξωτερικές την μοίρα και την ανάγκη, για τις οποίες δύο ο προσωκρατικός φιλόσοφος, μας λύτρωσε από ένα πλήθος ατέρμονων αναρωτήσεων, λέγοντάς μας πως είναι το ίδιο. Από το σύνολο των προαναφεισών δυνάμεων πηγάζουν όλες οι παράμετροι που με οδήγησαν στην αναζήτηση και την μελέτη (το πνεύμα πρέπει να καθοδηγήσει την ψυχή προς μία αρμονική ανέλιξη, έως ότου πάρει την θέση της στο Όλον), την άθληση (το σώμα πρέπει να γυμναστεί και να εκπαιδευθεί για να συμβάλει στην ψυχοπνευματική ανέλιξη και όχι να τιμωρηθεί ή να παραμεληθεί, όπως πρεσβεύουν αλλότριες εκφυλιστικές δοξασίες) και γενικώς σε έναν τρόπο ζωής που τείνει προς εναρμόνιση με την Κοσμική Τάξη.
Έτσι φυσικώς, προ μίας δεκαετίας, ξεκίνησε η συστηματική ενασχόληση μου με τον Εθνικοσοσιαλισμό και μην μπορώντας να αποφευχθεί, με πρόσωπα και σχήματα παντός είδους, που έχουν δημιουργήσει μία μορφή, αυτή του λεγόμενου ‘’χώρου’’, βγαλμένη κατευθείαν απο το γνωστό μυθιστόρημα της Mary Shelley.
3. Τι είναι αυτό που σε έκανε να συσπειρωθείς στην εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση ΑΡΜΑ και όχι σε κάποια άλλη γνωστή οργάνωση του λεγόμενου «χώρου» ;
Μετά από κάποια χρόνια τριβής με μία κατάσταση, η συλλογή εμπειριών σου δίνει ένα βασικό υπόβαθρο πείρας (που κι αυτό βέβαια είναι ευθέως ανάλογο με την αντιληπτική ικανότητα του καθενός), ώστε να μπορείς να βλέπεις πλέον ξεκάθαρα, χωρίς την παραμορφωτική παρέμβαση της πρώτης ενθουσιώδους ορμής του ξεκινήματος.
Το ΑΡΜΑ είναι αυτό που τράβηξε την διαχωριστική γραμμή μία και καλή, σε σχέση με το μόρφωμα του ‘’χώρου’’, μέσω της Μεγαλεξάνδρειας κληρονομιάς, πως τα δεσμά που δεν λύνονται, κόβονται. Είναι αυτή η ειδοποιός διαφορά, που έδωσε τον απαιτούμενο αέρα στον Εθνικοσοσιαλισμό του Ελλαδικού χώρου, να αναπνεύσει. Η κενότητα , η στασιμότητα και η ανομοιογένεια (με το ισοπεδωτικό και γελοίο ιδεολογικό αεροβάπτισμα ‘’κι αυτός δικός μας είναι’’) είναι τα χαρακτηριστικά ενός κόσμου, με τον οποίο το ΑΡΜΑ έχει τόση σχέση όση το μπλε με το στρόγγυλο. Στο ΑΡΜΑ υπάρχει η υπευθυνότητα και ο σεβασμός στις αρχές της Ιδεολογίας και η προσέγγιση του Ιδανικού σε όλους τους τομείς του εθνικοσοσιαλισμού. Το κάθε μέλος γίνεται σταδιακά συνειδητοποιημένος φορέας της Ουσίας, έχοντας ως στόχο την καλυτέρευση του εαυτού του σε όλα τα επίπεδα (ψυχικά, πνευματικά, σωματικά), με φυσικό επακόλουθο την καλυτέρευση και ενδυνάμωση του συνόλου. Καιροσκοπισμοί, μετριότητες, εγωισμοί τόσο σε προσωπικό όσο και σε ιδεολογικό επίπεδο, δεν ευδοκιμούν. Οι γνωρίζοντες καταλαβαίνουν επακριβώς, ενώ οι μη, θα αντιληφθούν σε βάθος χρόνου.
4. Μίλησέ μας με λίγα λόγια για την οργάνωση ΑΡΜΑ , ποιες είναι οι ιδεολογικές / πολιτικές δραστηριότητες σας και ποια τα σχέδια σας για το μέλλον ;
Η εθνοφυλετική Κοινότης του Άρματος, υπό την ηγεσία του Αληθούς Εθνικοσοσιαλιστού Στεφάνου Γκέκα (μιας προσωπικότητος με αγώνες δεκαετιών για την Ιδέα, με διεθνή απήχηση και αναγνώριση από όλην την μεταπολεμική πρωτοπορία του εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος, της οποίας και βασικό μέλος αποτελεί), καθώς και με την στελέχωση από ανθρώπους πλήρως συνειδητοποιημένους, όσον αφορά στην κρυστάλλινη αποσαφήνιση και φυσική ολοκλήρωση της Ιδέας μας, με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης για την προάσπισή της, μας οδηγεί στον μοναδικό δρόμο που έχει να διαβεί η έκφραση του εθνικοσοσιαλισμού σήμερα και που είναι η δημιουργία μίας Κοινότητος-φυτωρίου στρατιωτών για τον πόλεμο που ήδη έχει έρθει – αλλά και προπυργίου διαφυλάξεως της πνευματικής φλόγας για την αναγέννηση που θα ακολουθήσει. Ένα μονοπάτι που παρόμοιό του δεν είχε ανοιχτεί ώς τώρα διότι, πράγματι, η δύναμη της Καθαρής διεισδυτικής Ματιάς και της Αδάμαστης Θελήσεως, ενσαρκώνονται απτά και απόλυτα και μόνον μέσα στην Κοινότητα του Άρματος!
Δεν δύναται να γίνει έστω κι ένα βήμα εμπρός, αν δεν βασίζεται στην πλήρη κατανόηση του προορισμού και των εμποδίων που υπάρχουν… Αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας, δεν πρόκειται να φτάσεις ποτέ… Αν δεν γνωρίζεις τα εμπόδια που είναι στον δρόμο σου, σίγουρα θα σκοντάψεις σ΄αυτά…
Για την δημιουργία μίας κοινότητος πρωτεύοντα ρόλο παίζει η κατανόηση του έμψυχου υλικού που θα χρησιμοποιηθεί για να χτιστεί η δομή της. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό για την μελλοντική επικράτηση, επειδή ούτως ή άλλως στο πλήθος των ατόμων που συναποτελούν μία κοινωνία, θα υπάρχει μεγάλη διαβάθμιση πνευμάτων και χαρακτήρων, αλλά όμως η κατευθυντήρια τάση, επιβάλλεται να δίνεται από έναν φυσικώς Αριστοκρατικά οργανωμένο σχεδιασμό.
5. Πως βλέπεις την κατάσταση του εθνικοσοσιαλιστικού / εθνικοεπαναστατικού χώρου στην χώρα μας και τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει για να πάνε τα πράγματα προς το καλύτερο ;
Ας ξαναθυμηθούν λίγο οι αναγνώστες της συνεντεύξεως τα χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω για τον ‘’χώρο’’ (κενότητα, στασιμότητα, ανομοιογένεια) προσθέτοντας σ’αυτά αρκετά χρόνια μικροκομματικών οφελών, την ανάλογη ιδεολογική θολούρα, ένα μεγάλο μέρος δήθεν σχεδιασμένων τακτικών ελιγμού, που είδαμε πού κατέληξαν, ατελείωτες παρελάσεις μικρανθρώπων που κάνανε τόσο περισσότερο θόρυβο γύρω από το όνομά τους, όσο πιο κούφιοι αποδεικνύονταν στην συνέχεια (μία παροιμία κάνει λόγο για μια πεντάρα στον κουμπαρά που βροντάει περισσότερο από έναν γεμάτο κουμπαρά), κυνηγοί ποσοτήτων με κάθε τίμημα, δειλές στάσεις όπου απαιτούνταν ανδρείες αποφάσεις, απύθμενη ασυνέπεια λόγων και έργων, δηλαδή μία βαθύτατα αστική και παρηκμασμένη νοοτροπία δίχως ίχνος επαναστατικότητος αλλά κάτω από ένα μανδύα εθνικοσοσιαλιστικό/εθνικιστικό, για την ικανοποίηση των όποιων τυχόν κομπλεξικών και φετιχιστικών απωθημένων. Ας αναρωτηθούν οι καλής προθέσεως, πώς είναι δυνατόν με ανειλικρίνειες και ταχυδακτυλουργισμούς, με προσωπεία και χάρτινες ρητορικές που δεν έχουν το παραμικρό ουσιώδες υπόβαθρο και γι’ αυτό καταρρέουν από μόνες τους, χωρίς να απαιτείται καν η εμφάνιση εχθρικού φυσήματος, με κολακείες και συνεργασίες συγκοινωνούντων χώρων, να υπάρξει μέλλον την στιγμή που το παρόν παραπαίει! Το Αύριο με αυτές τις τακτικές είναι ήδη σπαταλημένο!
Εδώ όμως είναι το κρίσιμο σημείο που ξεχωρίζει το ΑΡΜΑ από όλες αυτές τις σάπιες νοοτροπίες και δεν πέφτει στην παγίδα της εφήμερης ματαιότητος. Πάλι θα αναφερθώ στο χάσμα που χωρίζει το ΑΡΜΑ απο τον οποιοδήποτε χώρο με την οποιαδήποτε ονομασία και ταμπέλα, χωρίς να γίνομαι κουραστικός αλλά διευκρινιστικός, ώστε να γίνει καθαρό τι εκφράζει ο καθένας.
6. Πολλοί και διάφοροι στο παρελθόν προσπάθησαν να λασπολογήσουν και να συκοφαντήσουν το ΑΡΜΑ και κυρίως σε προσωπικό επίπεδο τον υπεύθυνο της οργανώσεώς σας τον συναγωνιστή Στέφανο Γκέκα.
Τι έχεις να απαντήσεις σε όλους αυτούς τους ανώνυμους , άθλιους και δειλούς συκοφάντες ;
Από την μία βρίσκεται ο Αρχηγός μας, που όλη του η ζωή αποτελεί πρότυπο Εθνικοσοσιαλιστού! Πολεμιστής σε κάθε μετερίζι (λόγων και πράξεων)! Κάθε του λόγος σημείο αναφοράς! Κάθε του ιδεολογική παρέμβαση, επαναπροσδιορίζει την ουσία της Ιδέας! Γραπτά καίριας προσεγγίσεως του εκάστοτε θέματος, βάθους απλησίαστου για όλες τις προκατειλημένες μετριότητες – πράγμα που η αθλιότητά τους συχνά και προβάλλει ως … μειονέκτημα! Πανευρωπαϊκής ακτινοβολίας ομιλητής! Παρών στις μάχες, πρώτος αξιωματικός – πρώτος στρατιώτης, στο πλευρό των στρατιωτών του!
Και από την άλλη μεριά είναι – … αλήθεια, ποιός άραγε;
Μήπως κάποιος σοβαρός κι υπεύθυνος επώνυμος με ανάλογο ειδικό βάρος που ασκεί κριτική; Ή ένα μάτσο σκιώδεις μικράνθρωποι μασκαρεμένοι υπό την αιγίδα της ανωνυμίας, δειλοί και φοβισμένοι ψευτόμαγκες του πληκτρολογίου, των blog και των forum;
Δεν αγγίζει το ψεύδος και η λάσπη καν τον Αρχηγό του Άρματος, που στέκεται απροσμέτρητα υπεράνω των σερνάμενων ανώνυμων συκοφαντών του και πολύ πέραν της δραστικότητας των λυσσαλέων σάλιων τους…
7. Τι είναι αυτό που κάνει όλους αυτούς τους «κυρίους» να τρέφουν τέτοιο μίσος για την εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση ΑΡΜΑ ;
Πιθανόν ο καθένας τους να έχει τους δικούς του λόγους (άλλοι φοβούμενοι μην χάσουν το μονοπώλιο συγκεκριμένων ιδεών, χωρίς να έχουν καταλάβει ότι πλέον τους έχει μείνει μόνο το μονοπώλιο συναλλαγών ειδών λιανικού εμπορίου, πολλοί γιατί ποτέ δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από την μικροπρεπή εγωιστική τους μισαλλοδοξία, κάποιοι λόγω της ακαταμάχητής τους αλλά υποσυνείδητα εκδικητικής βλακείας κ.ά.), αλλά οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται πλέον και αρκετά συνειδητά την αβυσσαλέα διαφορά που ξεχωρίζει το ΑΡΜΑ, καθώς πλέον οι μάσκες έχουν πέσει – και η διαφορά ενός ετερόφωτου με έναν αυτόφωτο είναι πασιφανής και, παρ’ όλα τα σατανικά τεχνάσματα, αδιάψευστη.
8. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στον «χώρο» ένα φαινόμενο που θα θέλαμε να σχολιάσεις. Πληθώρα ατόμων στο όνομα δήθεν του επαναστατικού εθνικισμού και του εθνικοσοσιαλισμού στήνουν για προσωπικό όφελος «μαγαζιά» με διάφορα είδη προς πώληση όπως μπρελόκ , μπλούζες , βιβλία σε υψηλές τιμές κλπ. Τελικά ποια θα πρέπει να είναι η απάντηση μας στους «εμπόρους» ;
Θα μπορούσαμε να πούμε πως το να μπακαλεύονται κάποιοι τους είναι βασικό και φυσικότατο γνώρισμα. Ακόμα επίσης ότι αυτό θα μας άφηνε αδιάφορους αν δεν υπήρχαν δύο σημαντικοί πρόσθετοι παράγοντες, δηλ. η παραχάραξη κι ο εκχυδαϊσμός συμβόλων και αξιών, που μολύνονται από τέτοιους εμποράκους, αλλά και η μεγάλη ζημιά που συντελείται στις ψυχές ανθρώπων νέων, ιδεαλιστών και με θέρμη, που αν δεν τους κάνουν σαν τα μούτρα τους, σίγουρα θα τους «κάψουν», σπέρνοντάς τους την αηδία για την Ιδέα, που θα έχουν πια συνειρμικά συνδέσει με ουσιαστικά ασύμβατες μ’ αυτήν κωμικοτραγικές κι ανάξιες περσόνες! Όπως όμως αναφέρει ένα εμβατήριό μας, ‘’θά ’ρθει της δίκης η μέρα…’’
9. Πριν από αρκετούς μήνες συμμετείχατε στην πορεία της Θεσσαλονίκης για την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Μίλησέ μας για την συμμετοχή του ΑΡΜΑΤΟΣ , τις εντυπώσεις άλλων συναγωνιστών αλλά και τα σχόλια του απλού κόσμου από αυτή την δυναμική σας παρουσία.
Στην πορεία αυτή αντικατοπτρίστηκε στην παρουσία του Άρματος, το μέλλον της Κοινότητος που θα δημιουργηθεί και θα σταθεί προπύργιο, σε όλα τα επίπεδα, της Αρίας Κληρονομιάς! Είναι αυτό που έθιξα παραπάνω, για την ποιότητα των μελών μίας κοινωνίας, κάτι το οποίο στο ΑΡΜΑ είναι πρωτευούσης σημασίας, γι’ αυτό η συνοχή, η ομοιογένεια και η δυναμική που εξέπεμψε η όλη παρουσία του Άρματος, ήταν οι κύριοι λόγοι που ο απλός κόσμος ένοιωσε γοητευμένος, συνεπαρμένος και με μία συνοδεύουσα αίσθηση οικειότητος, αφού μας πλησίασε με σιγουριά και σεβασμό! Διότι το αληθινό αναγνωρίζει το οικείο του στην φυσική του άμεση θέα – και τότε κάθε λυσσασμένη κοπρολογία αφοπλίζεται οριστικά.
Από την άλλη, οι παντός είδους εχθροί μας, κατάλαβαν μέσω της συγκεκριμένης παρουσίας μας, ότι το ΑΡΜΑ είναι η πρωτοπορία και στα Ελλαδικά πλαίσια και δεδομένα (όσο και εκτός των συνόρων), με μία εγγενή θέληση και μία αποφασιστικότητα, που παρόμοιές τους δεν έχουν ξανασυναντήσει!
Αυτή η άμεση κι οφθαλμοφσανής αναγνώριση έκανε τότε φίλους κι εχθρούς να τρίβουν, πραγματικά, τα μάτια τους και να διερωτώνται διάφορα…
10. Τι πιστεύεις τελικά ότι συμβαίνει με το λεγόμενο «Μακεδονικό» ; Είναι το όνομα το μόνο πρόβλημα – ή ο γενικότερος σχεδιασμός των ιμπεριαλιστών και σιωνιστών για την ευρύτερη περιοχή ;
Η ιστορία του «Μακεδονικού» Προβλήματος (ορισμένοι θεωρούν σωστότερο τον όρο Σκοπιανό), έχει δύο σημαντικές παραμέτρους, οι οποίες αλληλοεξυπηρετούνται άψογα:
Πρώτον, ξεκινάει από μία πολιτική εναντίον της Ρωσίας, στην προσπάθεια να ανακοπεί η κάθοδός της και η επιρροή της στον χώρο της Βαλκανικής χερσονήσου! Πάντα τα δύο κύρια ‘’πολιορκητικά’’ όπλα της Ρωσίας στην περιοχή ήταν ο Πανσλαβισμός και η Ορθοδοξία. Οπότε βλέπουμε ξεκάθαρα πως στηρίζεται, προβάλλεται και αναβαθμίζεται ο ρόλος του Πατριαρχείου της Κων/λεως στην ευρύτερη περιοχή, έναντι της Μόσχας. Παραλλήλως επιβαλλόταν να χτυπηθεί και το σλαβικό στοιχείο της περιοχής, με την ετσιθελική μετατροπή των Βουλγάρων σε αρχαίους Θράκες (με τις ανάλογες διεκδικήσεις από την μεριά τους, οικειοποιούμενοι αρχαιοελληνικούς θησαυρούς που βρέθηκαν στο έδαφός τους, ζητώντας αξιώσεις για την καταγωγή του Ορφέως μέσω κάποιων επιστημονικοφανών συνεδρίων, ξεχνώντας πως γενέτειρα του Ορφέως είναι τα αρχαία Λείβηθρα στις ρίζες του Ολύμπου, ορίου της αρχαίας Θράκης προτού τα Δωρικά Μακεδονικά φύλα τους απωθήσουν πέραν του Στρυμώνος) και την, αντίστοιχη, μεταμόρφωση των Σλάβων της Vardarska σε αρχαίους Μακεδόνες, με τις γνωστές συνέπειες.
Δεύτερον, οι εμπνευστές της εβραιοπαγκοσμιοποιημένης κοινωνίας στην προσπάθεια επιβουλής τους χρησιμοποιούν πάλι δύο βασικά ’’μέσα’’, για την επίτευξη του σκοπού τους: α) το να ‘’σπείρουν’’ όσο περισσότερες και κατά το δυνατόν αρρίζωτες κι εθνικά ανυπόστατες δημοκρατίες ανά τον κόσμο μπορέσουν και β) όπου δεν είναι αυτό δυνατόν, να δημιουργηθούν μορφώματα κρατιδίων (‘’κατακρεουργώντας’’ λαούς και κράτη, με κύριο επιχείρημα το υποτιθέμενο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού), εγγενώς αρρώστων και θνησιγενών ώστε να είναι φύσει ανίκανα να προβάλλουν την παραμικρή ουσιώδη αντίσταση στον παγκόσμιο αφέντη!
11. Παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη αύξηση των λεγόμενων ανένταχτων / αυτόνομων εθνικιστών και ε/σ σε συσπειρώσεις με αξιόλογη δράση και παρουσία. Ποια είναι η γνώμη σου για αυτές τις κινήσεις και ποια η στάση του ΑΡΜΑΤΟΣ απέναντι σε κάθε νέα ανεξάρτητη ε/σ και εθνικοεπαναστατική πολιτική κίνηση ;
Ο εθνικοσοσιαλισμός ως υψηλή πραγμάτωση μέσα από την φύση του Δρόμου προς τον Κόσμο, δηλαδή αυτού που η Ψυχή του Σύμπαντος διέταξε κατά τον φιλόσοφο, εκφρασμένη μέσω του ανθρωπίνου είδους, νοείται και βιώνεται μόνο διαμέσου της φυλετικά ομοιογενούς και αληθώς ιεραρχημένης, κατά την Κοσμική Τάξη, Κοινότητος! Άλλο αυτή η Κοινότητα κι άλλο εντελώς το κάθε ρεμπέτ ασκέρι κατ’ απομίμηση κακέκτυπη την αναρχοαυτόνομης ασχημοσύνης.
Δεν είναι δυνατόν να υπάρξει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, χωρίς την δημιουργία μιας κοινωνίας που να διέπεται από την συνειδητοποιημένη ευθύνη της αποστολής της. Πώς είναι δυνατόν να αλλάξει η κατάσταση της παρακμάζουσας ατμόσφαιρας που μας περιβάλλει, όταν αντί για ένα συμπαγές ξεκάθαρο κίνημα αρχών και στόχων, υπάρχει ένα πλήθος ανένταχτων-αυτόνομων, που θυμίζει τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ – αλλά και ακόμη χειρότερα, αφού τα κοπρόσκυλα αυτά της αριστεράς, όντας καθ΄όλα υποστηρικτές μιας ισοπεδωτικής ιδεολογίας, λειτουργούν και κατά κάποιο τρόπο κατ’ αντιστοιχία με την σαπίλα που πρεσβεύουν. Αντιθέτως, και εδώ βρίσκεται το κύριο πρόβλημα, ενώ η εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία είναι συνώνυμο της αυστηρώς κατά φύση (αληθινά κι ουσιαστικά δηλαδή) αριστοκρατικώς ιεραρχημένης κοινωνίας, όπου ο καθένας έχει ξεφύγει από τα δημοκρατικά καλοπιάσματα του εγώ του, αναγνωρίζοντας την θέση του με την ανάλογη ευθύνη που την διακρίνει, βλέπουμε τον καθένα από τους ανένταχτους, ταμπουρωμένο σε ένα εγωϊστικό κελί, κρατώντας για τον εαυτό του έναν πλασματικό τίτλο αρχηγικού βαθμού, την στιγμή που θα μπορούσε να προσφέρει πολλά περισσότερα στον Αγώνα, αποποιούμενος απλώς τις καλογυαλισμένες κολακευτικές αλυσίδες του βδελυρού μικροεγώ του – που τελικά παίρνει το πάνω χέρι, μοιραία, σε τέτοιες καταστάσεις!
Με το να είμαστε κατακερματισμένοι, αγαπητοί συναγωνιστές, δεν πρόκειται να ξεφύγουμε από την αδιέξοδη ομφαλοσκοπία, που το ίδιο το Σύστημα προσπαθεί να δημιουργήσει, με τα ήδη απτά αποτελέσματα που βλέπουμε γύρω μας, πέραν του ιδεολογικού τομέως – κατά το ότι πλέον ο καθένας «είναι» για τον εαυτούλη του, μη ενδιαφερόμενος για ο,τιδήποτε άλλο. Για να προλάβω και τα καλόπαιδα με την καλοπροαίρετη κριτική, αν μπορούν ας προτείνουν κάποιον άλλον ή κάποια οργάνωση που θα μπορούσε να έχει την εθνικοσοσιαλιστική πρωτοπορία στην Ελλάδα, αντί του ΑΡΜΑΤΟΣ. Δικαιούνται να κάνουν λάθος στην απάντηση μόνο οι αμαθείς και αδαείς καταστάσεων και δρωμένων…
12. Το ΑΡΜΑ έχει επαφές με το εξωτερικό ; Με ποιες γνωστές προσωπικότητες / οργανώσεις του χώρου έχετε συνεργασία και ποια τα σχόλια των ξένων ε/σ για την οργάνωσή σας ;
Η θέση του Άρματος στο εξωτερικό έχει εδραιωθεί, κάτι που δεν είναι τόσο γνωστό στα ελλαδικά πράγματα, καθότι οι περισσότεροι αναλώνονται στις γνωστές εσωστρεφικές τους αυτοϊκανοποιήσεις, μη μπορώντας να αντιληφθούν την Ουσία της Αριανικότητος – ίσως και επειδή τυγχάνουν κατ’ ουσίαν όχι συνειδητοποιημένοι εθνικοσοσιαλιστές αλλά ο,τιδήποτε άλλο και, πιθανόν, λίγο απ’ όλα. Πρωτίστως όμως επειδή δεν έχουν ξεκαθαρίσει το βασικό θέμα της καταγωγής – είτε από άγνοια, είτε από λαϊκισμό, γιατί δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν μεγάλο μέρος των ταλαίπωρων αυτοχθονιζόντων οπαδών τους.
Αντιθέτως οι επαφές με τους συναγωνιστές του εξωτερικού αποτελούν κύριο προσανατολισμό του Άρματος, γι’ αυτό και οι δεσμοί βαθμιαία ξεκαθαρίζουν κι εμβαθύνονται.
Κάποιες από τις οργανώσεις με τις οποίες το ΑΡΜΑ έχει ισχυρούς δεσμούς στο εξωτερικό είναι και οι εξής:
α) Εθνικοσοσιαλιστικό Κίνημα Νορβηγίας, β) Εθνικοσοσιαλιστικό Κίνημα Δανίας, γ) Εθνικοσοσιαλιστικό Μέτωπο Σουηδίας, δ) οργάνωση ‘’Ουκρανοί Πατριώτες’’, ε) ισπανική οργάνωση ‘’Γη και Λαός’’, στ) οργάνωση ‘’Thule Seminar’’ στην Γερμανία, ζ) με την εξέχουσα μορφή του Horst Mahler και το Γερμανικό Κολλέγιό του, η) με την σημαντική προσωπικότητα του David Duke και τον κύκλο του, θ) με την New Order και τον Matt Koehl, ι) με τον Ευρωρωσικό Σύνδεσμο και σημαντικούς κύκλους και προσωπικότητες της Ρωσίας – καθώς και με ένα μεγάλο πλήθος συναγωνιστών και ομάδων από όλα τα μέρη του κόσμου…
13. Στο παρελθόν λάβατε μέρος με αντιπροσωπείες σε συνέδρια που οργάνωσαν ξένοι συναγωνιστές. Παλαιότερα στην Μόσχα το 2006 και αλλού , και πρόσφατα στο Κίεβο.
Ποια τα οφέλη από αυτές τις συναντήσεις για την οργάνωση σας και γενικότερα για το Ελληνικό Εθνικοσοσιαλιστικό Κίνημα ;
Όλες οι ευρωπαϊκές κινήσεις εθνικοσοσιαλιστικού προσανατολισμού (συνέδρια, πορείες, συγκεντρώσεις , επαφές κ.ά.), στοχεύουν τόσο στην πλήρη κατανόηση και αποσαφήνιση της πορείας που θα ακολουθηθεί καθώς και στην σφυρηλάτηση των δεσμών, μεταξύ των ανά την ήπειρό μας κινημάτων, όπως και με τους υπόλοιπους Λευκούς Συναγωνιστές στον υπόλοιπο κόσμο. Στην Μόσχα το 2006 και το 2007, στο Ευρωρωσικό Συνέδριο στην Φλάνδρα το 2008, στην πρώτη ξεχωριστή εθνικοσοσιαλιστική συμμετοχή στην επέτειο του UPA στην Ουκρανία (Οκτώβριος του 2008), όπως και στο πρώτο Πανουκρανικό Εθνικοσοσιαλιστικό Συνέδριο τον Μάιο του 2009, όπου το ΑΡΜΑ έδωσε κεντρικό παρόν, οι σχέσεις συσφίγγονται και η ξεκάθαρη στάση ως προς την υπεράσπιση της Μεγάλης Ευρωπαϊκής μας Πατρίδος, σηματοδότησαν την κύρια σημαία που ανεμίζει στον εθνικοσοσιαλιστικό χάρτη της Ευρώπης. Που ξεκίνησε από την μεγαλειώδη διοργάνωση στο Φίλυρο το ’98, όπου και εγκαινιάσθηκε το Λάβαρο του Άρματος και από τον Όλυμπο το 2003, όπου στο χειμερινό Ηλιοστάσιο συνενώθηκαν οι ευγενέστερες δυνάμεις της συνειδητοποιουμένης Αριανικότητος με την κεντρική συμμετοχή του Horst Mahler και άλλων εκλεκτών αντιπροσώπων ανατολής και δύσεως…Υπάρχει σημαντική αλληλεπίδραση τόσο σε ιδεολογικό πεδίο, όσο και στο οργανωτικό-πρακτικό, ώστε μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλον, να επιτευχθεί γρηγορότερα η αποκρυστάλλωση της ενιαίας δυναμικής, που θα σπάσει τις σιωνιστοδημοκρατικές αλυσίδες που δένουν την Ευρώπη των Πατρίδων!
14. Αφού πληροφορηθήκαμε από την επίσημη ιστοσελίδα σας καθώς και από την αποκλειστική συνέντευξη του συναγωνιστή Στέφανου Γκέκα στον «Μαύρο Κρίνο» για την επικείμενη έκδοση του περιοδικού σας «Βορεινός Οίαξ», με χαρά το πήραμε επί τέλους και στα χέρια μας.
Το πρώτο τεύχος του ‘’Βορεινού Οίακος’’ βρίσκεται, πράγματι, ήδη σε κυκλοφορία με μεγάλη ζήτηση και πολλές συζητήσεις γύρω από αυτό! Ένα περιοδικό που με το ύφος του και το πνευματικό βάθος του περιεχομένου του θα καταστεί κέντρο αναφοράς για τον εθνικοσοσιαλιστικό κόσμο, που θα επαναπροσδιορίζει και θα προβάλει την Ιδανικότητα τόσο στην προσέγγιση της ιδεολογικής καθαρότητος όσο και στο σημαίνον γλωσσικό θέμα: Το τόσο αγαπητό αυτό θέμα των άσπονδων «φίλων» μας, για το οποίο μας κατηγορούν με κάθε ευκαιρία – λες και δεν είναι ουσιαστικό ζητούμενο η υψηλή στόχευση για την κατάκτηση μίας γλώσσης που σου δίνει την δυνατότητα της πλήρους εκφράσεως και αποδόσεως βαθυστόχαστων και υψηλών εννοιών, μην τυχόν και θιγεί η νεοελληνική ευκολία της αλλοπρόσαλλης επικοινωνίας (της κοινής βλακείας) τους με τα greeklish, τα καλιαρντά τους και κάθε είδους ανόητο νεολογισμό, που κατά την βλακώδη σκέψη τους «είναι πιο κοντά στον λαό»: αντί ο οποιοσδήποτε, εκτιμώντας αυτή την ενέλπιστη ευκαιρία για να βοηθήσει τον εαυτό του μέσα από την αναδυομένη όαση Ελληνικότητος και μάχιμης Νοημοσύνης, να ξεφύγει από το επίπεδο της μη σκέψεως της μεσανατολικής ερήμου όπου μας έχουν ρίξει – και να ανέλθει σε ύψη γνώσεως και κατανοήσεως που δεν φανταζόταν… Όμως μη ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην νεοελληνική πραγματικότητα, όπου κανείς δεν θέλει να κουραστεί πέραν του αναγκαίου, που ο καθένας είναι έτοιμος να κρίνει, γνωρίζοντας ή όχι, αδιάφορον, πως το σίγουρο είναι ότι θα ακουστεί περισσότερο η γνώμη και όχι η γνώση κ.ά. Θα ήταν περιττό να ρωτήσει τότε κανείς πόσο δικιά τους γλώσσα αισθάνονται τα αρχαία ελληνικά και αν θεωρούν χρήσιμη την προσέγγισή τους για μια μελλοντική κοινωνία υψηλού μορφωτικού επιπέδου, την στιγμή που δεν θέλουν (ίσως και να μη μπορούν, από βαθύτερα εγγενή αίτια) να κουράσουν το εξυπνακίστικο όσο κι ανούσιο μυαλουδάκι τους, με την ανάγνωση των γραπτών του Άρματος!
15. Ποια είναι η γνώμη σου για την σημερινή πολιτική κατάσταση και τι πιστεύεις ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον ; Ποια θα πρέπει να είναι η στάση των συναγωνιστών μας και η ευρύτερη τακτική μας ;
Το βάρος του αγώνος των αγνών εθνικοσοσιαλιστών επιβάλλεται να δοθεί στην κατάλληλη προετοιμασία για τις μάχες που έρχονται, χωρίς να μας απογοητεύει και να μας αποθαρρύνει η τελματώδης κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα από τους αλλόφυλους εισβολείς και, προ παντός βέβαια, τους ομόφυλους πολιτικούς προδότες. Πρέπει να μας νοιάζει σε μεγάλο βαθμό η δική μας ετοιμότητα – με μέτρο κυρίως την διαφανή, κρυστάλλινη αποφασιστικότητα και ικανότητα δράσεως. Χρειάζεται να εκμεταλλευθούμε κάθε δυνατότητα εκπαιδεύσεως που μας δίνει το παρόν εκφυλισμένο αστικό καθεστώς – και προτρέπω στην ενασχόληση με τις πολεμικές τέχνες, τις σχολές σκοποβολής, τον εξοπλισμό με κάθε μέσο, τις πάσης φύσεως αθλητικές δραστηριότητες και τις εξορμήσεις στα βουνά. Όχι μόνο για την παιδευτική τους αξία – αλλά και γιατί στο κοντινό μέλλον μόνον όποιος θα μπορεί να υπερασπισθεί σε πρώτο βαθμό τον εαυτό του θα μπορέσει έπειτα να προσφέρει και τον εαυτό του στην υπεράσπιση της Ιδέας και των Ιδανικών. Φροντίζει η καθοδηγούμενη από τον παγκόσμιο σιωνισμό αστικοδημοκρατική λέπρα να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες, σκοπεύοντας να ρίξει και να πιάσει στον ύπνο όσους περισσότερους μπορέσει, κάτι που συχνά δεν γίνεται τόσο εύκολα αντιληπτό, από την εκφυλιστική δύναμη της συνήθειας! Εγρήγορση, λοπόν, κάθε στιγμή!
16. Πρόσφατα έγινε γνωστή η νέα φυλάκιση του συναγωνιστή Horst Mahler. Ο παγκόσμιος δυνάστης δείχνει να φοβάται και προσπαθεί να πνίξει κάθε φωνή αντίστασης. Τι εξελίξεις πιστεύεις θα υπάρξουν στο μέλλον σε σχέση με την καταστολή κάθε φωνής ενάντια στην Σιωνιστική δικτατορία ;
Ο ανυπέρβλητος Αγωνιστής Horst Mahler έχει ήδη συγκαταλεγεί στους μεγάλους της Ιδέας καταφέρνοντας ακόμη μία φορά να ρίξει την μάσκα της ψευδοπαντοδυναμίας του Συστήματος, φανερώνοντάς μας ξεκάθαρα κι έμπρακτα ότι πλέον γίνεται χρήση των τελευταίων θνησιγενών εφεδρειών της ατελέσφορης για το Σύστημα αλλ’ απλά ενστικτώδους σπασμωδικής καταστολής.
Όσο για τις εξελίξεις, δύο είναι τα μελλοντικά πιθανά σενάρια που θα συναντήσουμε σε σχέση με την καταστολή της όποιας αντιδράσεως, τα οποία τα γνωρίζουμε ήδη από το παρελθόν. Μας μίλησαν γι’αυτά ο George Orwell και ο Aldous Huxley, μόνο που η μία προσέγγιση είναι η αισιόδοξη διότι αφήνει το περιθώριο της προσωπικής ελευθερίας για αντίσταση, που σημαίνει ότι θα κερδίσει η Δύναμη της Θελήσεως, ενώ το άλλο (που είναι και το πιο τρομακτικό), μας παρουσιάζει έναν κόσμο οικειοθελώς υποταγμένο και παραδομένο στην υλιστική δουλική ευμάρεια, ο οποίος καταστέλλει με την χρήση του πεγιότλ και κάθε άλλου είδους ναρκωτικό (στις μέρες μας μιλάμε για την τηλεόραση, τα γήπεδα, την κατανάλωση, την «παιδεία»-διαστροφή κι υποδούλωση) την όποια υγιή αίσθηση για αντίσταση, για μία αξιοπρεπή στάση ζωής που ταιριάζει περισσότερο σε ελεύθερους ανθρώπους παρά σε γεννημένους δούλους! Παρατηρώντας γύρω μου, φοβάμαι πως κερδίζει περισσότερο έδαφος το δεύτερο σενάριο, βλέποντας στα μάτια του κόσμου την πλήρη αδιαφορία για το ο,τιδήποτε συμβαίνει γύρω τους, μιθριδατικώς αποδεχόμενοι όλο και πιο πολύ την επερχόμενη παρακμάζουσα και εκφυλισμένη κατάσταση, με την κυρίαρχη στο στόμα τους νεοελληνική φράση πλήρους αφασίας ‘’τι να κάνουμε, έτσι είναι!’’
17. Στην Παλαιστίνη , στο Ιράν , στον Λίβανο και αλλού το μήνυμα την αντίστασης ακούγεται κάθε μέρα και πιο δυνατό. Πιστεύεις ότι ο Λευκός άνθρωπος έχει ελπίδα να ξυπνήσει από τον λήθαργο του Συστήματος και να πολεμήσει κάποια μέρα ;
Οι Λαοί (μή λευκοί, δυστυχώς) που δεν έχουν ακόμη αποφασίσει να αυτοκτονήσουν, στους οποίους έχει μείνει ακόμη το αίσθημα της αξιοπρέπειας και όχι μία σιχαμερή δειλία που το μόνο που έχει να τους προσφέρει είναι λίγος παραπάνω χρόνος μίζερης και αξιοθρήνητης επιβίωσης, αντιστέκονται και ήδη είναι οι νικητές γιατί κάνουν πράξη την ρήση του Μεγάλου Ανδρός, «όποιος θέλει να ζήσει, ας πολεμήσει»!
Αντιθέτως ο Λευκός Άνθρωπος, ευνουχισμένος ψυχικά και αλωμένος εκ των ένδον πνευματικά (και τώρα περνάμε πια και στο τελικό στάδιο του σωματικού ευνουχισμού με όσα τον ποτίζουν και τον ταϊζουν), χρειάζεται ένα μεγάλο σοκ που θα μπορέσει να τον ταρακουνήσει, ώστε να βγεί από την μυωπική ψευτοευμάρειά του και να αντικρίσει κατάματα την πραγματικότητα: Γιατί, άλλωστε, αν θα υπάρξει μία αποτελεσματική και ριζική αντιστροφή των πραγμάτων, αυτή θα προέλθει μόνο από τον Λευκό Άνθρωπο. Βέβαια το Σύστημα το γνωρίζει καλά αυτό, γι’ αυτό και «βομβαρδίζει» με κάθε ευκαιρία και κάθε μέσον τους όπου γης λευκούς με ειρηνισμούς, με πρότυπα υποδουλώσεως, με γελοίες παραπλανητικές «συναδελφώσεις», με τραγούδια και χορούς αλλότριους προς αποκοίμιση και τόσα άλλα που βλέπουμε γύρω μας! Οπότε στόχος είναι, πέραν του να εκμεταλλευτούμε τις όποιες συγκυρίες για αφύπνιση, και να τις δημιουργήσουμε! Εκ βάθρων και αναγεννητικώς – σε κάθε επίπεδο.
18. Βλέπουμε καθημερινά στις τηλεοράσεις και αλλού πρόσωπα της λεγόμενης «εθνικής δεξιάς» ή «αστικής άκρας δεξιάς» να ωρύονται ότι αγαπούν την χώρα αυτή και τον λαό της. Την ίδια στιγμή οι πολιτικές τους επιλογές και συμμαχίες αλλά και η προσωπική τους ζωή αποκαλύπτουν το πραγματικό τους πρόσωπο. Σιωπούν πλήρως σε καίρια ζητήματα, όπως απέναντι στην ανθελληνική πολιτική της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ, ενώ παράλληλα αδιαφορούν πλήρως για τον εργασιακό μεσαίωνα , την ανεργία και την ανέχεια όπου έχει περιέλθει μεγάλο μέρος του λαού μας.
Άλλοι γραφικοί τύποι προσπαθούν να πείσουν όσους αφελείς έχουν ως αναγνώστες ότι σύντομα θα επέμβει ο στρατός … για τον δήθεν «εθνικό ρόλο» της σιωνοκρατούμενης ΚΥΠ και άλλα πολλά και γραφικά που πολλές φορές έχουμε καυτηριάσει και μέσα από το ιστολόγιο μας.
Τι έχεις να απαντήσεις σε όλους αυτούς τους «μπουμπούκους» και σε όλους αυτούς τους «στόκους» ;
Σ’ αυτούς όχι, αλλά σε όσους τους ακολουθούν θα ήθελα να τους ρωτήσω εάν έχουν σκεφτεί έστω και μία στιγμή πώς ονειρεύονται την κοινωνία στην οποία θα ήθελαν να ζήσουν. Τα πάντα ξεκινάνε από τα ιδανικά και τις αξίες που εκπηγάζουν μέσα από τον καθένα – και σύμφωνα με αυτά γίνονται οι όποιες ιδεολογικοπολιτικές επιλογές στην πράξη. Τα πρότυπα που ακολουθεί ο καθένας μας έχουν να κάνουν με αυτό που η ψυχή του καθενός μας εκφράζει. Σε όλους αυτούς που προανέφερες, δεν μπορεί να βρεθεί το παραμικρό ίχνος αγνού ιδεαλισμού, γιατί το περιεχόμενό τους συγκροτείται από βόλεμα, αστισμό, πλήρη σύγχυση, καιροσκοπισμό, τυχοδιωκτισμό, κ.ά.
19. Επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει μακρά ε/σ παράδοση όπως σε άλλες χώρες της Ευρώπης, κάποιοι προσπαθούν να μας παρουσιάσουν ώστε κυρίως να επηρεάσουν νέους συναγωνιστές μας , με διάφορες θολές ιδεολογικές / πολιτικές εικόνες μέσα από έντυπα και εκδηλώσεις, με τελικό σκοπό δικά τους μελλοντικά πολιτικά οφέλη και κέρδη .
Έτσι λοιπόν για παράδειγμα δίπλα στον μεγάλο Leon Degrelle και την Savitri Devi κάποιοι προσπαθούν να μας παρουσιάσουν «ως δικούς μας» στελέχη της 21ης Απριλίου (!) , τον Ζέρβα του γνωστού ΕΔΕΣ (!) κ.λπ. καθώς και άτομα που δεν έχουν καμιά σχέση με τις δικές μας ιδέες. Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό και πως πρέπει να απαντήσουμε ;
Η απάντηση έχει δοθεί με την ιστορική αναγκαιότητα που οδήγησε στην γέννηση του Άρματος! Η σύγχυση που τόσο καιρό ενέσπειραν όλοι αυτοί οι γυρολόγοι και τσαρλατάνοι ιδεών, παύει πλέον να έχει την όποια προηγούμενη δυναμική – γιατί πλέον η κοινότητα του Άρματος δεν αφήνει περιθώρια δικαιολογιών και δειλών προφάσεων, ακόμη και στους εκ γενετής εθελότυφλους! Το ΑΡΜΑ θα είναι εδώ για να υπεθυμίζει την δειλεία όλων αυτών που αρνούνται με ψυχοπαθολογικό πείσμα και εμμονή να δουν την πραγματικότητα!
20. Τι μήνυμα έχεις να στείλεις σε έναν νέο Έλληνα ή συναγωνιστή που διαβάζει την συνέντευξη αυτή και τι έχεις να πεις σε όλους αυτούς που δηλώνουν φανατικοί εχθροί μας ;
Στον νέο συναγωνιστή έχω να του δώσω την εξής τετράστιχη συμβουλή:
«Στον Δρόμο Της Ζωής,
Την Ψυχή Σου Μη Πουλήσεις,
Στης Ψεύτικης Της Συμβουλής,
Καταρτόδετος Μαζί Της!»
Όσο για τους όποιους φανατικούς εχθρούς μας που λες, αν καταφέρουμε και νικήσουμε τον κακό μας εαυτό, τότε δεν μπορεί να μας αγγίξει κανένας εχθρός – γιατί αυτός είναι μακράν ο χείριστος όλων! Θυμηθείτε τον λόγο του φιλοσόφου για τον μικρό και τον μεγάλο πόλεμο, τον εσωτερικό και τον εξωτερικό!
21. Πως μπορεί να έρθει κάποιος σε επαφή με την οργάνωση ΑΡΜΑ ;
Μπορεί να επικοινωνήσει είτε ηλεκτρονικώς μέσω της ιστοσελίδος μας www.armahellas.com, είτε ταχυδρομικώς με την θυρίδα μας (Τ.Θ. 14, 57010, Ασβεστοχώρι, Θεσσαλονίκη) και θα έρθουμε σε επαφή μαζί του σε όποιο μέρος της Ελλάδος και αν βρίσκεται, διότι το ΑΡΜΑ δραστηριοποιείται πανελλαδικώς!
22. Τα τελευταία λόγια δικά σου συναγωνιστή. Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου!
Εγώ σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δόθηκε και καλώ όλους τους υγιώς σκεπτόμενους εθνικοσοσιαλιστές και αγνούς συναγωνιστές να κρατήσουν αμόλυντοι κι απτόητοι ψηλά την Σημαία της Ιδέας!
Ζήτω η Νίκη !