Ο ευρωπαϊκός ξεπεσμός δεν έχει σταματημό! Έσχατο ακραίο δείγμα της προϊούσας παρακμής και σήψεως σε επίπεδο ηθών, αισθητικής, πολιτισμού εν γένει, που μαστίζει την γηραιά ήπειρο και τους καθημαγμένους από την μεταπολεμικό «πολυπολιτισμικό» ορυμαγδό, λαούς της, απετέλεσε ο φετινός – καταχρηστικώς ονομαζόμενος ευρωπαϊκός – «διαγωνισμός τραγουδιού» (της Eurovision), όπου την πρώτη θέση κατέλαβε ένας(μια;) αυστριακός-η (;) τραβεστί! Ένα απίστευτης αποκρουστικότητος ανθρωποειδές σίχαμα που έχει κάνει εγχείριση αλλαγής φύλου (από άνδρα σε γυναίκα) αλλά θέλοντας, καθώς εξήγησε, «να διατηρήσει κάτι από την “ανδρική” του ταυτότητα», εμφανίζεται γενειοφόρος-α!!! Πρόκειται για ένα θέμα που ξεπερνά κάθε διαστροφική φαντασία! [Σεβόμενοι την αισθητική της ιστοσελίδος και το στομάχι των αναγνωστών της, αρνούμεθα να αναδημοσιεύσουμε σχετική φωτογραφία].
Κι όμως, το τραγούδι που «ερμήνευσε» αυτό το σιχαμερό ον, πρώτευσε στον εν λόγω διαγωνισμό κακογουστιάς, δεδομένου ότι έλαβε από τους ευρωπαίους τηλεθεατές τις περισσότερες ψήφους κατά την ζωντανή τηλεφωνική ψηφοφορία! Το πιο αποκαρδιωτικό; Από τους Έλληνες που συμμετείχαν στην τηλεφωνική ψηφοφορία, έλαβε τον μεγαλύτερο βαθμό, το «12άρι», ήτοι τις περισσότερες ψήφους… Μάλιστα ο σχολιαστής του διαγωνισμού για την δημόσια ελληνική τηλεόραση φρόντισε να υπογραμμίσει την ενδεχόμενη «πολιτική» διάσταση του απολύτου αυτού θριάμβου της διαστροφής ως μήνυμα τάχα των ευρωπαίων πολιτών εναντίον της πιθανολογούμενης ανόδου της ακροδεξιάς και του εθνικισμού στις επερχόμενες ευρωεκλογές. Φαίνεται λοιπόν ότι το «κοινό» που ψηφίζει, είναι εν πολλοίς αντίστοιχο μ᾿ αυτό που αναδεικνύει τις κοινοβουλευτικὲς πλειοψηφίες, ένας βρωμερός απόπατος και σίχαμα. Μάλιστα δε του βδελυρού γραικυλιστάν. Αναφορικά με την «ελληνική» εκπροσώπηση στον εν λόγω «διαγωνισμό» δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο το γεγονός ότι επρόκειτο για ένα τραγούδι (α)ράπ με αγγλικούς στίχους. Τόσο ελληνικό… Άλλα σχόλια περισσεύουν…
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά κατά την οποία στην κακόγουστη αυτή φιέστα παρήλασαν και «τραγούδησαν» διεστραμμένοι κίναιδοι, λεσβίες, τραβεστί και κάθε άλλη επιδεικτική εκδήλωση ανωμαλίας – εκτός από αθίγγανους, νέγρους, μιγάδες, κλπ. Υπήρξε μάλιστα στο παρελθόν και άλλη «νίκη» από τρανσέξουαλ – που εκπροσωπούσε το Ισραήλ (τόσο ευρωπαϊκός είναι ο διαγωνισμός). Το γεγονός όμως ότι η φετινή διαστροφή εκπροσωπούσε την Αυστρία, μια χώρα δηλαδή με μοναδική μουσική παράδοση, πατρίδα της κλασικής μουσικής και συνθετών του μεγέθους ενός W.A.Mozart, ενός A. Bruckner και τόσων άλλων, μια χώρα με βαρυσήμαντη πολιτική κληρονομιά που διαδραμάτισε ιδιαίτερο ρόλο στην νεότερη πολιτική ιστορία της Ευρώπης – ο νοών, νοείτω- μόνο τυχαίο δεν είναι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι διανύουμε την τελική φάση της εποχής την οποία οι αρχαίοι Ινδοάριοι σοφοί προσδιόριζαν ως Kali Yuga (σκοτεινή εποχή, εποχή της φαυλότητος). Η ώρα της εσχάτης μάχης για την επιβίωση του λευκού ανθρώπου και του Πολιτισμού δεν θα αργήσει. Όποιος θέλει να ζήσει ας πολεμήσει!
Κι όμως, το τραγούδι που «ερμήνευσε» αυτό το σιχαμερό ον, πρώτευσε στον εν λόγω διαγωνισμό κακογουστιάς, δεδομένου ότι έλαβε από τους ευρωπαίους τηλεθεατές τις περισσότερες ψήφους κατά την ζωντανή τηλεφωνική ψηφοφορία! Το πιο αποκαρδιωτικό; Από τους Έλληνες που συμμετείχαν στην τηλεφωνική ψηφοφορία, έλαβε τον μεγαλύτερο βαθμό, το «12άρι», ήτοι τις περισσότερες ψήφους… Μάλιστα ο σχολιαστής του διαγωνισμού για την δημόσια ελληνική τηλεόραση φρόντισε να υπογραμμίσει την ενδεχόμενη «πολιτική» διάσταση του απολύτου αυτού θριάμβου της διαστροφής ως μήνυμα τάχα των ευρωπαίων πολιτών εναντίον της πιθανολογούμενης ανόδου της ακροδεξιάς και του εθνικισμού στις επερχόμενες ευρωεκλογές. Φαίνεται λοιπόν ότι το «κοινό» που ψηφίζει, είναι εν πολλοίς αντίστοιχο μ᾿ αυτό που αναδεικνύει τις κοινοβουλευτικὲς πλειοψηφίες, ένας βρωμερός απόπατος και σίχαμα. Μάλιστα δε του βδελυρού γραικυλιστάν. Αναφορικά με την «ελληνική» εκπροσώπηση στον εν λόγω «διαγωνισμό» δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο το γεγονός ότι επρόκειτο για ένα τραγούδι (α)ράπ με αγγλικούς στίχους. Τόσο ελληνικό… Άλλα σχόλια περισσεύουν…
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά κατά την οποία στην κακόγουστη αυτή φιέστα παρήλασαν και «τραγούδησαν» διεστραμμένοι κίναιδοι, λεσβίες, τραβεστί και κάθε άλλη επιδεικτική εκδήλωση ανωμαλίας – εκτός από αθίγγανους, νέγρους, μιγάδες, κλπ. Υπήρξε μάλιστα στο παρελθόν και άλλη «νίκη» από τρανσέξουαλ – που εκπροσωπούσε το Ισραήλ (τόσο ευρωπαϊκός είναι ο διαγωνισμός). Το γεγονός όμως ότι η φετινή διαστροφή εκπροσωπούσε την Αυστρία, μια χώρα δηλαδή με μοναδική μουσική παράδοση, πατρίδα της κλασικής μουσικής και συνθετών του μεγέθους ενός W.A.Mozart, ενός A. Bruckner και τόσων άλλων, μια χώρα με βαρυσήμαντη πολιτική κληρονομιά που διαδραμάτισε ιδιαίτερο ρόλο στην νεότερη πολιτική ιστορία της Ευρώπης – ο νοών, νοείτω- μόνο τυχαίο δεν είναι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι διανύουμε την τελική φάση της εποχής την οποία οι αρχαίοι Ινδοάριοι σοφοί προσδιόριζαν ως Kali Yuga (σκοτεινή εποχή, εποχή της φαυλότητος). Η ώρα της εσχάτης μάχης για την επιβίωση του λευκού ανθρώπου και του Πολιτισμού δεν θα αργήσει. Όποιος θέλει να ζήσει ας πολεμήσει!