“Ιερά οργή” και αγανάκτηση κατέλαβε προ ημερών σύμπαντα τα συστημικά μ.μ.ε. με αφορμή ένα βίντεο που διέρρευσε, στο οποίο ομάδα τριών αστυνομικών εμφανίζεται να ελέγχει έναν νεαρό (αθίγγανο) στην περιοχή του Μενιδίου, οπότε, κατά την διάρκεια του ελέγχου, εις εκ των αστυνομικών φαίνεται να ρίχνει δυο φάπες στον αθίγγανο (δίχως να είναι γνωστό τί έχει προηγηθεί…).
Ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι οι αστυνομικοί κυριολεκτικώς “παίζουν το κεφάλι τους” οσάκις – σπανιότατα – λαμβάνουν εντολή περιπολίας ή επιχειρήσεως σε περιοχές-γκέτο όπως το Μενίδι (οι οποίες έχουν, προ πολλών ετών, καταστεί άβατα ανομίας και εγκληματικότητος, όπου κυριαρχούν ανεξέλεγκτες συμμορίες αποθρασυμένων ενόπλων αθιγγάνων κακοποιών, τους οποίους ουδείς τολμά να πατάξει) ζητούνται τώρα οι κεφαλές των αστυνομικών επί πίνακι. Όταν βέβαια τα ΜΑΤ, κατόπιν κυβερνητικών εντολών, είχαν ταράξει στις βουρδουλιές και είχαν πνίξει στα χημικά παιδιά και ηλικιωμένους, στην προσπάθεια καταστολής των περσινών παλλαϊκών συλλαλητηρίων για την Μακεδονία, τότε δεν είχε επιδειχθεί παρόμοια ευαισθησία από τα μ.μ.ε….
Και σαν να μην έφτανε η διαπόμπευση των αστυνομικών από τα μ.μ.ε. ήρθε και ο πολιτικός προϊστάμενός τους, Υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ. Χρυσοχοϊδης, ο οποίος όχι μόνο δεν προσπάθησε κάπως να καλύψει τους υφισταμένους του, τους βαλλόμενους και λοιδορούμενους αστυνομικούς, αλλά έσπευσε κι αυτός να τους ρίψει τον “λίθο του αναθέματος” πομπωδώς δηλώνοντας «Όποιος χτυπά αναίτια, δεν έχει θέση στην Ελληνική Αστυνομία. Όποιος χτυπά ανήλικα, δεν χωρά πουθενά»
https://www.protothema.gr/politics/article/968650/hrusohoidis-gia-astunomiko-tis-dias-opoios-htupa-anilika-den-hora-pouthena/
Το αυτό έπραξε και ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Αντιστράτηγος Μιχάλης Καραμαλάκης, θέτοντας άμεσα τους αστυνομικούς σε διαθεσιμότητα!
https://www.protothema.gr/greece/article/968705/arhigos-elas-gia-tin-viaiopragia-se-11hrono-tetoies-suberifores-einai-pliros-katadikastees/
Το κρίσιμο στοιχείο για την εκδήλωση αυτού του κύματος δημοσιογραφικής κατακραυγής εναντίον των αστυνομικών ήταν ασφαλώς ….η αθιγγανική καταγωγή του “θύματος”. Διότι αμέσως το σπαραξικάρδιο αφήγημα απέκτησε το ειδικό χαρακτηριστικό της “ρατσιστικής βίας”, κατέστη δηλαδή έγκλημα καθοσιώσεως…
https://slpress.gr/snews/ratsistiko-kinitro-ston-xylodarmo-anilikoy-roma-apo-astynomiko-ereyna-o-eisaggeleas/
Έχουμε αφιερώσει πλειάδα άρθρων αναδεικνύοντας την “ευγενή” φύση της ιδιαίτερης αυτής “φυλής” που, στα ύστερα μεσαιωνικά χρόνια, κουβαλήθηκε στην Ευρώπη, ορμώμενη από την Ινδική υποήπειρο.
Επρόκειτο, καθώς φαίνεται, για πληθυσμιακά τμήματα της κάστας των “μιαρών”, της κατωτάτης και θεωρούμενης απόβλητης, κάστας της ινδικής κοινωνίας. Ήταν οι λαθρομετανάστες του μεσαίωνος. Τόσοι αιώνες παρήλθαν έκτοτε, χωρίς να μεταβληθεί επί της ουσίας ο χαρακτήρ των αθιγγάνων που αποτελούν μία ζωντανή εθνολογική απόδειξη των ολεθρίων συνεπειών της εισαγωγής αλλοφύλων σε μία ευρωπαϊκή κοινωνία. Να όμως που – φευ! – νέα κύματα ομοφύλων τους (π.χ. Πακιστανοί) εισβάλλουν και εποικίζουν τις ευρωπαϊκές πατρίδες στην σύγχρονη εποχή!
Είναι εντυπωσιακό – και όλως εξοργιστικό – ότι πακτωλοί χρημάτων έχουν δαπανηθεί μεταπολιτευτικώς στην Ελλάδα (και όχι μόνο) με σκοπό την “ένταξη” των αθιγγάνων στην ελληνική κοινωνία με την λεγόμενη πολιτική παροχής “ίσων ευκαιριών”. Οι Αθίγγανοι αποδεικνύονται παρά ταύτα παντελώς ανεπίδεκτοι “εκπολιτισμού” κατ᾿ αντίθεση προς ομάδες π.χ. βαλκανίων μεταναστών οι οποίοι εγκαθιστάμενοι στην ελληνική κοινωνία, παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες, εντός ελαχίστων ετών σημείωσαν τεράστια πρόοδο και προσαρμογή. Οι φυλετική-βιολογική πραγματικότης είναι αδυσώπητη, όσο κι αν επιμένουν να την αρνούνται οι εθελότυφλοι δογματικοί αριστεροφιλελέδες κουρδισμένοι ινστρούχτορες του Συστήματος και τα πανταχού παρόντα παπαγαλάκια τους! Πρόσφατο δείγμα των απλόχερων παροχών που διαχρονικώς προσφέρονται στους Αθιγγάνους (επί ματαίῳ…) αποτελεί το έργο Rights Equality and Citizenship Programme (REC) υπό τίτλον «Inclusive schools for Roma» (“συμπεριληπτικά σχολεία γιά Ρομά”, όπου “Ρομά” είναι ο “πολιτικώς ορθός” όρος που έχει επιβληθεί ως εξωραϊστικός νεολογισμός περί εκείνων που επί αιώνες απεκαλούντο “γύφτοι”, “τσιγγάνοι”, “αθίγγανοι” και “κατσίβελοι”), το οποίο εγκρίθηκε από το “Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής” και θα εφαρμοσθεί πιλοτικά για ένα ολόκληρο σχολικό έτος σε είκοσι (20) επιλεγμένα σχολεία ανά την ελληνική επικράτεια και θα εμπλέκει περίπου 200 εκπαιδευτικούς και 50 πολλαπλασιαστές!
https://www.esos.gr/arthra/65917/iep-egkrithike-eyropaiko-pilotiko-programma-se-20-sholeia-roma-me-emploki-200
Το ίδιο διάστημα μία απερίγραπτα φρικαλέα είδηση – εκ πρώτης όψεως άσχετη είδηση, τελικώς όμως πολύ σχετική – προκάλεσε δυσφορία και αγανάκτηση σε όσους την πληροφορήθηκαν:
Έγινε λοιπόν γνωστό ότι εξευρέθησαν οι αυτουργοί μίας ασύλληπτης τυμβωρυχίας η οποία είχε σημειωθεί τον Δεκέμβριο στο νεκροταφείο του χωριού Πλατύ κοντά στην Καλαμάτα. Τότε λοιπόν άγνωστοι δράστες είχαν εισέλθει στο κοιμητήριο του χωριού της κοινότητος, αρχικώς μεν καταστρέφοντας μνήματα του κοιμητηρίου, βγάζοντας και πετώντας οστά νεκρών σε μεγάλη απόσταση εντός του κοιμητηρίου, ενώ στην συνέχεια διέπραξαν κάτι ακόμη πιο αδιανόητο: ξέθαψαν γυναίκα από οικογενειακό τάφο, το σώμα της οποίας βρισκόταν σε προχωρημένο στάδιο σήψης, το μετέφεραν και το τοποθέτησαν σε εδραία θέση, έτσι ώστε να κοιτά την είσοδο του νεκροταφείου!!! Όπως αποκαλύφθηκε, λοιπόν, δράστες της φρικαλέας τυμβωρυχίας ήταν τρεις μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου μαζί με έναν 21χρονο. Το στοιχείο που σκοπίμως και ενόχως αποσιώπησαν επιμελώς τα μ.μ.ε. που μετέφεραν την είδηση ήταν η αθιγγανική καταγωγή των δραστών. Η είδηση όπως μεταφέρεται στην ηλεκτρονική έκδοση του “Πρώτου Θέματος” επί παραδείγματι δεν αναφέρει τίποτε για την συγκεκριμένη κρίσιμη “λεπτομέρεια”. https://www.protothema.gr/greece/article/968976/kalamata-mathites-xethapsan-ptoma-kai-to-evalan-na-koita-tin-eisodo-tou-nekrotafeiou/
Ιδού ένα αποκαλυπτικό σχόλιο κάτω από την είδηση όπως δημοσιεύτηκε στο ΠΘ από άτομο που προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα. Αντιγράφουμε:
Η βεβήλωση του πτώματος που ανήκε σε γυναίκα, έγινε στις 16 Δεκεμβρίου στο νεκροταφείο του Πλατύ στη Μεσσηνία, από έναν 21χρονο Ρομά, ο οποίος έψαχνε στους τάφους που έσπασε και βανδάλισε για να αφαιρέσει χρυσά δαχτυλίδια. Ο δράστης της βεβήλωσης φέρεται να παρέσυρε έναν 15χρονο και δύο μικρότερους ομοφύλους του κάτω των 13 ετών να πάνε στο νεκροταφείο για να κλέψει το παγκάρι. Αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ίδιος δεν το παραδέχεται, ωστόσο υπάρχουν μαρτυρίες ότι με το που μπήκαν στο νεκροταφείο έσπασε τον τάφο της γυναίκας, γιατί αυτόν βρήκε πρώτο μπροστά του, προκειμένου να ψάξει για χρυσαφικά. Οι δύο μικρότεροι Ρομά όταν είδαν να βγάζει έξω το πτώμα της γυναίκας και να το ακουμπά αντικριστά στον τάφο, φοβήθηκαν και έφυγαν. Έμεινε ο 15χρονος και ο 21χρονος συνέχισε τους βανδαλισμούς σε άλλους πέντε τάφους αλλά και την εκκλησία του νεκροταφείου κλέβοντας χρήματα από το παγκάρι. Ο 21χρονος συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης 23/1 γιατί λίγο νωρίτερα διέρρηξε ένα κρεοπωλείο στο χωριό αλλά δεν πήρε τίποτα, ενώ μπήκε στη συνέχεια δίπλα, στο σπίτι του κρεοπώλη. Όμως δεν υπολόγισε ότι αυτός ήταν μέσα κι έτσι κατέληξε κυνηγημένος από την ΟΠΚΕ, όπου και συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα. Στη συνέχεια προσήχθη στην Ασφάλεια, όπου προέκυψαν στη διάρκεια της προανάκρισης και οι υπόλοιπες κλοπές και διαρρήξεις. Συγκεκριμένα στη Μεσσηνία από 12 Δεκεμβρίου έως και 23 Ιανουαρίου, «χτύπαγε» σπίτια και αυτοκίνητα σε Πλατύ, Αγ. Φλώρο, Αρφαρά και Αγ. Κωνσταντίνο. Αυτός διέρρηξε και λεωφορείο του ΚΤΕΛ στα Αρφαρά και πήρε το ραδιόφωνο. Έμπαινε σε σπίτια απ’ όπου έλειπαν οι ιδιοκτήτες παραβιάζοντας παράθυρο ή τα έβρισκε ανοιχτά και έπαιρνε ό,τι έβρισκε μπροστά του: μικροποσά, τηλεοράσεις κ.λπ. Σε μια περίπτωση, σε εξοχικό σπίτι, ξήλωσε την εσωτερική πόρτα και ένα παράθυρο. Από αυτοκίνητα έσπαζε το παράθυρο, ενώ την περίοδο του λιομαζώματος, έσπαζε αυτοκίνητα για να αρπάξει αλυσοπρίονα και λάδι.
Σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε παλαιότερα, γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχει συγκεκριμένη “γραμμή” στα μ.μ.ε να αποφεύγεται επιμελώς η αποκάλυψη της αθιγγανικής ιδιότητος ενός δράστη εγκλήματος, προκειμένου να μη πυροδοτείται ο “ρατσισμός” και προκειμένου να καταπολεμηθούν τα “αρνητικά κοινωνικά στερεότυπα”…
Δεν βρίσκουν σκόπιμο όμως να μας εξηγήσουν αυτά τα στερεότυπα, ιστορικώς, πώς προέκυψαν…