ΒΟΡΕΙΝΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ (15)

Τὴν 25ην Αὐγούστου ἀνηρτήθη τὸ 15ον ἐπεισόδιον τῆς κυρίας σειρᾶς τοῦ διαύλου, μὲ τὴν κυρίαν ὁμιλίαν τῆς ἐκδηλώσεως τῆς 20ῆς Αὐγούστου 2022 διαρκούσης τῆς θερινῆς κατασκηνώσεως τοῦ Ἅρματος σὲ τοποθεσία τοῦ Ὀλύμπου.

 

 

 

Χρονοδιάγραμμα τῆς ὁμιλίας

 

 «Ἡ Δίνη», ἐμβατήριον.

 

3:20 Οἱ φορεῖς τῆς Ἰδέας μας κι ἡ ἀγκύρωσίς τους στὴν Ἰδέα τοῦ ΑΡΜΑτος εἶν᾿ ἡ ἀληθὴς πρόσφυσίς μας στὴν Ἱστορία – ὡς ζῶσα ἀγκύρωσις ἔναντι τῆς ὑλικῆς μόνον ἰσχύος π.χ. συστημικῶν κομμάτων-βαριδίων.

7:00 Ἡ δουλικὴ φιλοσοφία τῶν διαιωνιζομένων καὶ διογκουμένων χρεῶν, ἀνταξία μόνον εὐγνωμόνων ὑποστατικῶν-ὑποζυγίων τοῦ Καπιταλισμοῦ.

10:00  Τὸ δημοκρατικὸν θέατρον τοῦ παραλόγου. Ἡ Ἀποκατάστασις Τάξεως ἀδύνατος ἄνευ ΟΛΙΚΗΣ καὶ ἀπροσβλήτου ὑπὸ τοῦ Ἐχθροῦ διαγνώσεως τῆς Παρακμῆς καὶ τῶν προβλημάτων στὴν ῥίζα τους, τοποθετήσεως καὶ χαράξεως στρατηγικῆς.

11:40  Τὰ αὐτοκαταστροφικὰ “ἀντιρωσικὰ ἀντίμετρα” τῆς Δύσεως. Τὰ ψεύδη ποὺ εἰδωλοποιοῦνται ὡς “ἀλήθειες”. Ἡ στρουθοκαμηλικὴ ψυχολογία ποὺ διέπει τοὺς δούλους τοῦ Συστήματος ἀποτελοῦσα δι᾿ ἐκεῖνο συνθήκην ὑπάρξεως, ὅμως διαφανῆ καὶ ἐξ ἐκείνων τῶν ἰδίων:  14:00

16:00  Εἰς τὸ φαιδρὸν Καραμπουζουκιστὰν οἱ θεατρικοὶ κι ἐπιθεωρησιακοὶ “ἀκραῖοι ρατσισταὶ” («Χ.Α.») βλέπουν τὴν πολιτικήν τους ἐπιδίωξιν περὶ προωθήσεως τῶν εἰσβολέων εἰς Εὐρώπην νὰ πραγματοῦται ὑπὸ τοῦ ἀντινατιβιστικοῦ θιάσου τοῦ κ. Κούλη!!!

19:30  Ἡ στρεβλὴ «ἐλευθερία» τῆς δημοκρατίας: ἡ ἐλευθερία τοῦ νὰ εἶσαι δοῦλος!

22:00   «Οἱ ἄνθρωποι» – προσδιορισμὸς ἄνευ περιεχομένου, βραχυκυκλωτικὸς κάθε ποιότητος… Δημοκρατία: Ἡ κυριαρχία τῶν δούλων!

23:05  Ἡ παράδοσις εἰς τὸν συρρέοντα φαιὸν συρφετὸν “ἀνθρώπων” δυνάμει μεσανατολικῶν δογμάτων Ἀντιστροφῆς ἀξιῶν καὶ ἀξίων, κεντρικῆς διὰ τὴν λέπραν τῆς «πολιτικῆς ὀρθότητος».

26:00   Τὸ παραπλανητικὸν θέατρον (π.χ. πὼς τάχα φυλοῦν τὰ σύνορα!) τῶν ἐπιδόξων «ἐκριζωτῶν τοῦ νατιβισμοῦ»… Οἱ ἄοσμοι κι “ἄχρωμοι”/ἔγχρωμοι «ἄνθρωποι» ποὺ προσκαλοῦν νὰ εἰσβάλουν – ἐμεῖς ὅμως δὲν χωρᾶμε στὸν κόσμο τους!

28:00  Διὰ τῆς ἑτερότητος/ἀλλοτριότητος εἰς τὴν ταὐτότητα/οἰκειότητα.

30:30  Τὰ νοσηρὰ παράγωγα τοῦ διαδικτύου ὡς πεδίου δράσεως καὶ φαντασιώδους ἀναδείξεως μικρανθρώπων, σκωλήκων, πρακτόρων καὶ ψυχάκηδων…

34:12   Τὸ παραπλανητικὸν θέατρον τῆς Δεινοκρατίας.

35:35  Οἱ δῆθεν «Ἐθνικὲς Ὑπηρεσίες» ἀνὰ τὴν Εὐρώπην.

38:20  Ἐὰν ὑπῆρχεν Ἐθνικὴ Ὑπηρεσία… Ἡ Σκιὰ τοῦ Πιθηκανθρώπου.

39:20 Κεντρικὴ Ἰδέα τῆς Πολιτικῆς μας εἶναι ἡ Εὐγένεια, ἡ ἐξύψωσις καὶ ἀναβάθμισις τοῦ Εἴδους ἐφ᾿ ὅλων τῶν ἐπιπέδων. Οἰκονομιστικὲς θεωρήσεις μουζίκων, δεξιῶν κι ἀριστερῶν, μᾶς εἶναι ξένες κι ἀντίθετες!

41:20  Ἡ σύγχυσις τοῦ “χώρου”. Δὲν εἴμεθα μουσεῖον ἀλλ᾿ ἐκφράζουμε τὴν ἀληθῆ Πολιτικήν. Ὁ ἀφαντάστως βρόμικος ῥόλος τῆς Μ. Βρεττανίας στὴν ὑπόθαλψιν τοῦ συμμοριτοπολέμου, ὥστε ν᾿ ἀποφευχθῇ ἡ ἐκχώρησις τῶν ὑπεσχημένων (Β. Ἤπειρος, Κύπρος) – πρβλ. «Ἔτσι μεθόδευσαν οἱ Βρετανοὶ τὸ ἀντάρτικο τοῦ ΚΚΕ στἢν Ἑλλάδα» ὑπὸ Ἰωάννου Νασιούλα.

47:50  Συνηθέστατα οἱ ἰδεοληψίες καὶ θεωρίες ἁπλῶς ἀποτελοῦν λογικοφανεῖς ἐπικαλύψεις κι ἐργαλεῖα τῶν ἐκ τῆς φυλετικῆς ἑκάστου ψυχῆς ἀσυνειδήτως ἐκκινουσῶν ὁρμεμφύτων – καὶ δὴ τῶν ἀλλοτρίων κ στυγερωτάτων ἀντι-Ἀρίων. Τοῦτο ἀποτυποῦται καὶ εἰκονογραφικῶς εἰς τὰς φυσιογνωμίας τῶν φορέων τους.

Ἡ φυλετικὴ διάστασις τῶν ἀντιπαραθέσεων θεμελιώδης πρὸς οὐσιώδη κατανόησιν. Ἡ Ἀρία Ἑλληνικὴ ταὐτότης, ἅπαξ ὑπὸ τῶν Πρωτο-Ἑλλήνων ἐπηλύδων καθωρισμένη, ἀποτελεῖ τὸ ἐντός μας αἰώνιον στοιχεῖον ἀνωτρόπου ὀλυμπίας πνευματικότητος, ποὺ μᾶς ἀναβαθμίζει, ἀναδεικνύει ὡς φωτεινοὺς Ἕλληνας καὶ διαβαθμίζει.

Ἡ σύγκρουσις φυλετικῶν ψυχῶν ἐμφανὴς εἰς ὅσους δὲν ἔχουν πλαστικοποιηθῆ καὶ καταντήσει οὐσιαστικῶς ἀόμματοι – μάλιστα δὲ κατὰ τὴν παροξυσμικῶς κρίσιμον ἐποχήν μας. Μὴ διακρίνοντας τίποτε οὐσιῶδες ὡς ἀόμματος κι ἐθελότυφλος, ὁ σύγχρονος “δημοκρατικὸς” κόσμος ἀναδεικνύει σταθερῶς κατωτέρας φύσεις εἰς “ἡγέτας”(-ἀνδράποδα!).

Ἡ δυνάμει τεχνολογικῶν ἐξελίξεων μεταβολὴ στρατιωτικῶν τακτικῶν – καὶ ὁ παραπλανητικὸς καθησυχασμὸς μὲ παραπομπὰς εἰς ὅπλα ποὺ ΘΑ παραληφθοῦν μετὰ παρέλευσιν πολλῶν ἐτῶν, ἐν ὅσῳ κάνοντας τὸ πειθήνιο σκυλάκι τῶν ΗΠΑ παραδίδουν ὅπλα καὶ ἀποθέματα πυρομαχικῶν στὴν Οὐκρανία (ἢ καὶ στὴν μαύρην ἀγοράν της;;;).

Ἡ στρεβλότης τῶν προτεραιοτήτων κατὰ τὴν δασοπυρόσβεσιν καὶ ἡ μακαρία ἀδράνεια τοῦ πληθυσμοῦ. Καθὼς κι έδῶ, ὅπως καὶ στὸν πόλεμο, τὰ ἐπίγεια τμήματα ἐπισφραγίζουν κι ἐγκαθιστοῦν ἔλεγχον περιοχῆς!

 Ὁ περὶ “κλιματικῆς” ἀλλαγῆς συνεπείᾳ ἀνθρωπογενοῦς αὐξήσεως τοῦ διοξειδίου τοῦ ἄνθρακος συστημικὸς δόλιος μῦθος…

1:22:00  Ἡ ἐπαίσχυντος ἐνδοτικότης τῶν δημοκρατικῶν τρωκτικῶν καὶ ἡ δῆθεν «σωφροσύνη» των! Τὰ ὁποῖα συστηματικῶς διαλύουν κι ἐκριζώνουν παριστάνοντας ἡγέτας τοῦ Ἔθνους!

 

 

1:24:14  Οἱ πλέον λυσσαλέοι ἐχθροί μας εἶναι οἱ ποικίλοι καρνάβαλοι (τραβεστὶ) τοῦ “χώρου”.

1:26:00  Ἀποτελεσματικὴ θὰ ἠδύνατο μόνον νὰ εἶναι ἡ ὁλικὴ καὶ ὄχι τις ἀποσπασματικὴ διάγνωσις κι ἐνόρασις. Ὅποιος μόνον λίγο καταλαβαίνει τὸν Ἐχθρόν, τελικῶς καταλαμβάνεται ὑπ᾿  ἐκείνου!

Ἡ ἀνάγκη ἀνωτέρας πυξίδος· ἡ πλήρης καὶ τραγικὴ ἀνεπάρκεια τῆς «Χ.Α.».

Τὰ ἐκτεταμένα σημεῖα σοβαρᾶς νοητικῆς ὑστερήσεως τοῦ “χώρου”, ὡς ἐπαξίου μέρους τῆς ὅλης νοσηρᾶς κατάντιας τῆς χώρας…

1:31:24  Τὸ κακόγουστον δημοκρατικὸν θέατρον συντόμως θὰ λήξῃ κατὰ τὸν ἕνα ἢ τὸν ἄλλον τρόπον…

 

 

1:31:40   Ὁ βδελυρὸς ῥόλος τοῦ Ἰουδαίου Ζελένσκι·  ὁ πόλεμος τῆς Οὐκρανίας καὶ ἡ περιπεπλεγμένη του φύσις. Ἡ ἀδιακρισία καὶ σύγχυσις τοῦ χώρου διεθνῶς, ποὺ διαμοιράζεται παραβλέπων τὴν ἐν προκειμένῳ ἀνυπαρξίαν καθαρῶν γραμμῶν: Μηδενὸς ἐκ τῶν δύο ἔχομεν τὸ μέρος!

 

1:35:50  Ἡ ἔνδεια στὴν ὁποίαν μᾶς ἔχουν ὑποβάλει τὰ ἀνδράποδα τοῦ Συστήματος ποὺ ἔχουν ξεπουλήσει τὰ πάντα. Τὸ ἀνθελληνικὸν τοῦτο κράτος-Μπανανία ΠΡΕΠΕΙ νὰ καταργηθῇ – γιὰ μιὰν νέαν, ἀναγεννημένην Ἑλλάδα, ποὺ θὰ ξαναφωτίσῃ τὴν ἐκτροχιασμένην Εὐρώπην!

1:37:26   «Τοῦ Ὀλύμπου ἡ Ψυχή» – ἡ ἱστορία του. Ἡ ψυχολογία τῶν ὄχλων καὶ ἡ δημοκρατία·  ἡ δημοκρατικὴ διαστρεβλωτικὴ κατήχησις μαθητῶν – καὶ μία διάλεξίς μου ὡς νεαροῦ φοιτητοῦ στὸν σύλλογο μεταπτυχιακῶν τῆς Κλασσικῆς φιλολογίας τοῦ Århus, ἀπὸ ὅπου πέρασε κι ὁ πρόθυμος “ἀκτιβιστὴς πολιτικῆς ὀρθότητος” ποὺ μὲ ἀπέλυσε γιὰ τοὺς γνωστοὺς λόγους ἀπὸ τὸ πρῶτο δανικὸ λύκειο, ὅπου εἰργάσθην.

 

Στίχοι ἐμβατηρίων ΕΔΩ.

 

Τέλος, δεδομένης τῆς κρυφίως ἢ καὶ ὁλοφάνερα λυσσαλέας ἀντιδράσεως κάποιων συγκεκριμένων ἀτόμων καὶ κύκλων διὰ σχολίων τους εἰς τὸν «Μαῦρον Κρίνον», προφανῶς κακοθυμιασμένων ὡς ἐκ τῆς ὑπὸ πλείστων ἐνθουσιώδους ὑποδοχῆς τῶν ἐμβατηρίων μας καὶ μονίμως δηλητηριωδῶν ἔναντι τοῦ Ἅρματος, ἀπεστάλη αὐτόθι ἡ ἑξῆς διευκρίνισις/σχόλιον:  

 

 

           Περὶ τῶν τραγουδιῶν καὶ τῶν τραγουδισμάτων μας

 

   Ἡ πληθώρα, καλοπροαιρέτων καὶ μή, ἐρωτημάτων καὶ σχολίων ἐν σχέσει πρὸς τὰ ἐμβατήρια τοῦ Ἅρματος μὲ ἀναγκάζει νὰ ξεκαθαρίσω μερικὰ πράγματα.

 

  Στὸ ΑΡΜΑ ἔχουμε ἀπὸ παλιὰ μία κουλτούρα μὲ τὰ ἰδιαίτερα τραγούδια μας, ποὺ ἤδη ξεκινάει ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τῆς δεκαετίας τοῦ 1990 – πρᾶγμα ποὺ οἱ ἐκτὸς τοῦ Ἅρματος ἐλάχιστα γνωρίζουν, ὅπως καὶ περὶ τῶν ἐσωτερικῶν μας διεργασιῶν ἐν γένει.

 

 Τὰ πρῶτα ἐμβατήρια εἶχα ἤδη γράψει ἀπὸ τὴν δεκαετία τοῦ 1980 ὡς μεταπτυχιακὸς φοιτητὴς Μαθηματικῶν στὸ Århus τῆς Δανίας.

 

Ὅταν ἤμουν ὑπεύθυνος Βορείου Ἑλλάδος στὴν «Χρυσῆ Αὐγὴ» καὶ μέχρι τὸν Σεπτέμβριο τοῦ 2002, ὁπότε ἀπεχώρησα, εἶχα καθιερώσει στὸν Βορρᾶ τὴν κουλτούρα αὐτή, ἐν ὅσῳ ὁ ΝΓΜ κατέβαλλε κάθε φιλότιμη προσπάθεια γιὰ νὰ στεγανοποιήσῃ τὸ κέντρον ἀπὸ κάθε ἴχνος ἀπὸ Βορρᾶ ἐπιρροῆς – οὐχ ἧσσον διὰ ὑπογείου συστηματικῆς μου κατασυκοφαντήσεως μὲ μεθόδους ὑποκοσμικῆς Μαφίας πρὸς τὸ ἀθηναϊκὸ κοινό, πού (πολὺ βολικὰ γι᾿  αὐτόν) δὲν μὲ ἐγνώριζε κἂν ἐξ ἰδίας ἀντιλήψεως καὶ στὸ ὁποῖο οὕτως ἢ ἄλλως σχεδὸν οὐδεμίαν ἄμεση ἐπίδρασι μποροῦσα νὰ ἔχω.

 

Μάλιστα μετὰ τὴν ἀποχώρησίν μου καὶ δὴ μετὰ τὸ ἐν Ὀλύμπῳ ἱδρυτικὸν Συνέδριον τοῦ Ἅρματος (Χειμερινὸν Ἡλιοστάσιον 2003) ἡ ἐκστρατεία κατασυκοφαντήσεώς μου (καὶ τῇ συμπράξει καὶ τοῦ ἄλλου γνωστοῦ παρενδυτικοῦ κέντρου ἐργολαβικῆς καὶ ἐξόχως ἐμετικῆς κατασπιλώσεως τοῦ ὀνόματός μου) ἔλαβε πλέον παροξυσμικὲς διαστάσεις,  καταστᾶσα μάλιστα ἀπὸ τῶν ἀρχῶν τοῦ 2004 τὸ κύριον μέλημα τῆς (τελείως πλέον ὑποκοσμιακῆς!) “ἐθνικιστικῆς/ἐθνικοσοσιαλιστικῆς” (δῆθεν!) γκρούπας «Χρυσῆ Αὐγή», ὅπως τὴν εἶχαν πλέον καταντήσει…

 

Κατὰ τὴν τελευταίαν μας (τηλεφωνικὴν) συνομιλίαν ὁ ΝΓΜ μοῦ ἐσχολίασε σαρκαστικῶς καὶ μὲ χροιὰν φωνῆς ἐνθυμίζουσαν κουτσαβάκην τῆς μπακαλαγορᾶς: «Ἀκολουθῆστε λοιπὸν τὸν δικό σας δρόμο ἀφοῦ δὲν συμφωνοῦμε οὔτε κἂν πολιτικά [τότε ἡ ἄμεση καὶ ὀξεῖα πολιτικὴ σύγκρουσίς μας ἀφοροῦσε στὴν ἀκατάσχετη λαχτάρα του νὰ συμμαχήσῃ μὲ τὸν Καρατζαφέρη, ὁ ὁποῖος ὅμως ἐν τούτοις τελικῶς τὸν “ἔφτυσε”…] – καὶ νὰ λέτε καὶ τὰ τραγουδάκια σας…»

Αὐτὸς εἶχε ἄλλως τε τὸν Καιάδα κ.ο.κ., γιὰ νὰ μὴ ὑπεισέλθω καὶ στὰ “λαϊκώτερα” καὶ πολὺ ἀνατολικώτερα χανουμοειδῆ ἀκούσματα τῆς κλειστῆς ἀθηναϊκῆς “κλίκας” – οἱ παλαιοὶ τὰ γνωρίζουν!

 

Φυσικὰ ὅταν πλέον ὡς ΑΡΜΑ εἴχαμε ἀπεξαρτηθῆ καὶ τυπικῶς ἀπὸ τὴν κλίκα τοῦ ΝΓΜ, τότε ἡ πρακτικὴ αὐτὴ τῶν ἐμβατηρίων/τραγουδιῶν μας ἐνετάθη κι ἐπεξετάθη. Ὅποιος διαθέτει στοιχειωδῶς κριτήριο κι αἰσθητήριο διαπιστώνει ἀμέσως τὴν ὑψηλὴ αἰσθητικὴ τῶν συνθέσεων – κι αὐτὸ εἶναι ποὺ κατ᾿ ἀρχὴν καταθέτουμε, δημοσιεύοντας κάποια ἐξ αὐτῶν.

 

Γιὰ νὰ τραγουδήσουμε τώρα τὰ τραγούδια μας ἐμεῖς δὲν διαθέτουμε οὔτε ἐκπαιδευμένους μουσικοὺς οὔτε δὲ κἂν τὴν δυνατότητα συχνῶν συναντήσεων (ὣς τώρα τοὐλάχιστον – καὶ δὴ κατὰ τὰ τελευταῖα ἔτη) ὥστε νὰ ὑπῆρχε κάποια κανονικὴ ὠδικὴ ἐξάσκησις.

Φυσικὰ λοιπὸν ὑπάρχουν στὶς ἐκτελέσεις μας καὶ κάποια φάλτσα καὶ ἔλλειψις συντονισμοῦ κ.λπ. – πολλῷ δὲ μᾶλλον στὰ 2 ἐμβατήρια ποὺ ἐκτελοῦνται στὴν ἀρχὴ καὶ στὸ τέλος τῆς ὁμιλίας μου, τὰ ὁποῖα κατεγράφησαν ὅπως ἀκριβῶς τὰ εἴπαμε σὲ πραγματικὸ ἐν σχέσει πρὸς τὴν ὁμιλία χρόνο ἐκεῖ, δὲν ἐπεκολλήθησαν ἐκ τῶν ὑστέρων!

Οὔτε αὐταπάτες τρέφουμε περὶ ὑψηλῆς ποιότητος τῶν ἐκτελέσεών μας – καὶ οὔτε καὶ βγῆκαν ἔτσι π.χ. σὲ συμπαγῆ δίσκο (CD), ὥστε νὰ δικαιολογῆται ἀνάλογος κριτική!

 

 Εἶναι ἄρα κουραστικὲς κι ἐξοργιστικὲς οἱ πονηρὲς τακτικὲς κάποιων θλιβερῶν τρολοειδῶν γυρολόγων κι ἐγκαθέτων (μάλιστα δὲ τῆς ΧΑ), ὅπως π.χ. “παει η κακοφωνια και το φάλτσο σύννεφο. Τους το λες αλλα, εκεί αυτοι. Επιμένουν να …” Τὶ καὶ πότε μᾶς εἶπε αὐτὸς ὁ κακόστικτος “εἰδήμων”;

 

Ἡ ἀξία ὅμως αὐτῶν τῶν ζωντανῶν ἐκτελέσεων δὲν ἔγκειται στὴν τελειότητα ἢ μὴ τῆς ὅποιας παρουσιαζομένης ἐκτελέσεως – κι αὐτὸ εἶναι προφανὲς γιὰ τὸν κάθε καλόπιστο. Ἐξ ἄλλου δὲν εἶναι συναυλίες – εἶναι ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, εἶναι πρᾶξις καὶ ζωή, ὄχι CD ἢ ἄλλης μορφῆς καταναλωτικὸ προϊόν!

 

Ἡ ἀξία τους συνεπῶς ἔγκειται, ἀπεναντίας, στὸ ὅτι κάπου ὑπάρχει κι ἀναπτύσσεται ΖΩΝΤΑΝΑ μιὰ εὔρωστη και τρέχουσα κουλτούρα μὲ ὁρμὴ κι ἐνθουσιασμό, καθαρὰ Ε/Σ, παραδοσιακὴ κι ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ, χαρακτηριστικὰ ΜΟΝΑΔΙΚΑ καὶ πρωτοφανῆ – ἔστω κι ἂν ἡ ἀνάπτυξίς της ἐξεκίνησε ἤδη πρὸ 35 ἐτῶν.

 

“Κύριοι” ἐξυπνάκηδες, μείνετε στὴν μιζέρια σας – καὶ μείνετε μακριά μας. Ἐκπροσωπεῖτε ὅ,τι ἀκριβῶς δὲν θὰ θέλαμε νὰ μοιάζουμε – καὶ ὅ,τι ἀκριβῶς καταδικάζει τὸν “χῶρο” νὰ μοιάζῃ μὲ χρυσόψαρο ἐνυδρείου ἢ εὐνουχισμένο πεκινουά κάποιας φαντασμένης μεγαλοαστῆς-“ἐπαναστάτριας” τῶν βορείων προαστίων.

 

Ἀντὶ λοιπὸν τῆς ἄνευ ἀντικειμένου κριτικῆς, ἀφοῦ οὐδέποτε ἰσχυρίσθημεν οὔτε ὑπενοήσαμε πὼς κάπου κάναμε κάποιαν σπουδαίαν ἢ ὑποδειγματικὴν ἐκτέλεσιν, ἀποτείνουμε ὡς ΑΡΜΑ φιλικῶς πρόσκλησιν πρὸς ἐποικοδομητικὴν συμβολὴν ὅσων θὰ μποροῦσαν καὶ θὰ ἤθελαν νὰ συμβάλουν σὲ μελλοντικὲς βελτιωμένες ἐκτελέσεις τῶν πολλῶν μας ἐμβατηρίων καὶ τραγουδιῶν ἐν γένει – εἴτε φωνητικῶς εἴτε καὶ μὲ κάποιο μουσικὸ ὄργανο – εἴτε καὶ ἀκόμη ατόμων μὲ κάποια τεχνικὴ μουσικὴ ἱκανότητα καὶ γνῶσιν, ὄχι βεβαίως τοῦ τύπου ποὺ ὑποκρύπτεται ὄπισθεν κάποιων δῆθεν μουσικο-τεχνικῶν ἀλλὰ πανασχέτων καὶ μᾶλλον ἀντιθέτων πρὸς τὴν πραγματικότητα σχολίων.

 

Σὲ μιὰ χώρα ὅπου εἶναι κοινὴ πρακτικὴ 2 νὰ σκάβουν καὶ 3-4 νὰ ἐπιβλέπουν (χώρια ἐκεῖνοι ποὺ σχολιάζουν), εὐχαρίστως καλοῦμε ὅποιον θέλει νὰ μᾶς βοηθήσῃ ὄχι μὲ ἐξυπνάδες ἀλλὰ μὲ τὸ φτυάρι – ὅμως … γιὰ σκάψιμο καὶ ὄχι γιὰ “θάψιμο”!!!

 

Γιὰ ν᾿  ἀπαντήσω ἐν τέλει καὶ σὲ κάποιο ἄλλο ἐρώτημα, σχεδὸν ὅλα τὰ ποιητικὰ κείμενα (στίχοι) εἶναι τοῦ ὑποφαινομένου, πλὴν 3-4 (“Τὰ ὅπλ᾿ ἀδράξτε”, “ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΙΚΗ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΥΓΗ” καὶ “Στοῦ Λεωνίδα ἐστάθην”), τὰ ὁποῖα ἐγὼ διεμόρφωσα καὶ συνεπλήρωσα ἐπὶ τῇ βάσει ἀρχικοῦ κειμένου κάποιου συναγωνιστοῦ.

 

      Ἔρρωσθε.

 

                                       Στέφανος Γκέκας