The new PAKIstan

Τύποις μὲν ἔχουμε καὶ εἴχαμε Ἐθνικὸ Κράτος, ὑπὸ τὴν ἔννοιαν ὅτι αὐτὸ ἀντλεῖ τὴν νομιμότητα (*) καὶ τὸ κῦρός του ἐκ τῆς Ἰδέας, νοητῆς τε καὶ ἁπτῆς, τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Τοῦτο ὅμως μᾶλλον κέλυφος παρὰ οὐσίαν ἐκπροσωπεῖ! Τὸ δὲ κέλυφος τοῦτο ὁλονὲν ἀπισχναίνεται καὶ δηλητηριάζεται – ἐκ θεμελίων μὲν διὰ τῶν “ἰδεῶν τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως” ἀφ᾿ ἑνὸς καὶ τοῦ Χριστιανισμοῦ ἀφ᾿ ἑτέρου, βαθμηδὸν δὲ περαιτέρω ὑπὸ τῆς ἐν τῷ μεταξὺ ἐκτραχυνθείσης καὶ γιγαντωθείσης Σήψεως καὶ δυσοσμίας, εἰς ἀληθῆ θερμοκοιτίδα τῶν ὁποίων ἔχει τελικῶς μετατραπῆ.
Βασικὸν ὄχημα τῆς ἐκφυλιστικῆς ταύτης πορείας, κατὰ τὰ γνωστά, ἡ Κοινοβουλευτικὴ Δημοκρατία – καὶ κεντρικὸς παράγων Ἀντιστροφῆς, πρὸς ἀνάδειξιν τῆς οὐρᾶς εἰς τὴν θέσιν τῆς κεφαλῆς…
Ὅμως οὐδέποτε ὑπῆρξε ἀληθινὰ Ἐθνικὸ Κράτος στὴν Νέα Γραικυλία· ἀλλὰ τὸ κακορίζικο αὐτὸ ῥαγιαδομόρφωμα τῶν καλαμαράδων ἀντὶ τῶν μαχητῶν τοῦ ᾿21 μονίμως παραπέμπει ψευδῶς καὶ παραπλανητικῶς στὸ Ἔθνος ὡς ἐγγενὲς τῆς ὑποστάσεώς του, δῆθεν – ἕως ὅτου κατορθώσῃ νὰ ἐκριζώσῃ καὶ ἀλλοιώσῃ παντελῶς τὸ Ἔθνος ὡς καὶ πᾶσαν χρείαν ἐπικλήσεως ἀτίμου καὶ παραπομπῆς προσποιητῆς εἰς αὐτό.
Κι ἐδῶ προσέρχονται οἱ φίλοι τους Πακι-στανοὶ κ.ο.κ. – ὡς ἐκ Γιαχβὲ μηχανευμένη ταφόπλακα τοῦ δεινῶς πλανωμένου καὶ μακρὰν ἑαυτοῦ (δια)συρομένου Ἔθνους μας.Ὁ Πάκης τοὺς προσεκάλεσε νὰ πυκνώσουν τὴν ἤδη συνωστισμένη προσέλευσί τους, γιὰ τὴν ὁποίαν ἤδη τόσοι προ-…άγγελοι (;;;) εἶχαν μεριμνήσει, ὁ Γιωργάκης τοὺς χορηγεῖ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ὅρος ποὺ ἐξ ὁρισμοῦ διαχωρίζεται ἀπὸ τὴν ὑπηκοότητα – καὶ ὁ ὁποῖος, ἄρα, αἵρεται ὡς ἔννοια, ἄρα αἵρεται ὡς ἔννοια τὸ Ἔθνος, γιὰ τὸν κρατοῦντα νόμο!!! Εἰλικρινὲς φυσικὰ καὶ σύμφωνο πρὸς τὴν φύσιν καὶ τὶς πρακτικὲς τοῦ τωρινοῦ ἀντεθνικοῦ κράτους – ὅμως κατὰ τρόπον ποὺ ἐντελῶς ἀπροκαλύπτως καὶ θριαμβευτικῶς
τοῦ ἀφαιρεῖ κάθε πρόσχημα νομιμότητος, καθιστώντας τὴν κατάλυσίν του πρωταρχικὸ κι αὐτονόητο καθῆκον παντὸς ἐντίμου Ἕλληνος πατριώτου.
Οἱ θλιβεροὶ κολαοῦζοι-κλακαδόροι ἀπὸ κοντά – κι ὁ ρασοφόρος διάολος ποὺ ἐκπροσωπεῖ κάποιον μεσανατολίτη εἰσβολέα κύριο ἀνάμεσά τους, ὡς ἡ θλιβερὰ ὑπόμνησις τῆς πρωταρχικῆς ῥίζης τῆς συνολικῆς Ἐκτροπῆς τῆς Εὐρώπης ὁλοκλήρου, ποὺ πρέπει ν᾿ ἀναζητηθῇ στὸ πραγματικό μας προπατορικὸ ἁμάρτημα: καὶ ποὺ συνίσταται στὴν ἀνοχὴ τῆς μεσανατολικῆς εἰσβολῆς τοῦ Σαοὺλ καὶ ὅλου τοῦ βρωμεροῦ του συναφιοῦ, ἀντὶ νὰ εἶχαν πραγματικὰ οἱ πρόγονοί μας κάνει αὐτὰ ποὺ ὁ Εὐσέβιος κι οἱ λοιποὶ ψευδοϊστορικοὶ δέσμῶτες τοῦ ῥυπαροῦ παπαδαριοῦ τοὺς καταμαρτυροῦν περὶ δῆθεν διωγμῶν – οἱ ὁποῖοι ὅμως, δυστυχῶς, μόνον κατὰ τὴν ἀντίθετη κατεύθυνσι ἐκινήθησαν, ἐκπορευόμενες ἀπὸ τοὺς υἱοὺς τοῦ Ψεύδους καὶ τῆς Διαστροφῆς, τοὺς ἐμπαθεῖς ἐκπροσώπους τῆς “θρησκείας τῆς ἀγάπης”!!! Τῆς ὁποίας ἡ ἀπόληξις, μετὰ καὶ τὴν κατάπτωσιν τῶν γελοίων της βιβλικῶν παραμυθιῶν, ἐκφράζεται ἄριστα ὑπὸ τῆς ἀρρωστημένης ἰδεοληψίας τοῦ Συνασπισμοῦ καὶ τῶν (νεο)φιλελευθέρων τενεκέδων.


Φαίνεται ὅτι τώρα μπορεῖ πιὰ ἐπὶ τέλους νὰ πραγματωθῇ ἡ περιπόθητος γιὰ κάποιους ἕνωσις (ἀντεθνικοῦ) κράτους κι ἐκκλησίας… Μιᾶς ἐκκλησίας ἀνοικτὰ πλέον ἀντεθνικῆς, ποὺ θὰ ὀφείλῃ χάριν αὐτοσυνεπείας μελλοντικῶς ν᾿ ἀφορίσῃ τὸν Παπαφλέσα, τὸν Ἀθανάσιο Διάκο – ἀλλὰ καὶ τὸν προκάτοχο τοῦ Ἱερωνύμου στὴν παλαιά του μητρόπολι, τὸν Σαλώνων Ἡσαΐα ἀπὸ τὴν Δεσφίνα (ἀρχαία Ἐχεδάμεια), ποὺ ἔπεσε πολεμώντας νὰ διώξῃ τοὺς Ἀγαρηνοὺς καὶ τοὺς Κονιάρους στὰ Χαλκώματα τὸν Ἀπρίλιο τοῦ 1821, μὲ τὸν ἀδελφό του παπα-Γιάννη, καὶ τὸν ὁποῖον ὁ Ἱερώνυμος εἶχε μάλιστα καὶ τὴν ἀμετροέπεια νὰ ὑπομνήσῃ κατὰ τὴν ἀντιφώνησίν του ἐπὶ τῇ ὑποδοχῇ του στὴν Μεσσηνία, στὶς 22/3/᾿08. Ἐν ὅσῳ ἐκ παραλλήλου πρωτοστατεῖ στὴν ὑποδοχὴ κι ἀφομοίωσι τῶν ἀλλοφύλων, ἀφοῦ καὶ αὐτὴ ἡ ἔννοια τῆς  Φυλῆς μάλιστα ἐξοβελίζεται καὶ κακολογεῖται ὑπὸ τῆς σημιτικῆς του παπαδοσυναγωγῆς. Γιατί, προφανῶς, δὲν ἐκπροσωπεῖ κανένα θεό-προστάτη τῆς Κοσμικῆς Ἁρμονίας, ποικιλότητος καὶ Σοφίας/Διακρίσεως – ἀλλὰ τὸν μαινόμενο ἑβραῖο Γιαχβέ, πολέμιο τοῦ “ἁμαρτωλοῦ” Κόσμου!

Ὁ ἕτερος δὲ περιλιβανιζόμενος παράκλητος, περιστασιακὸς πατριδοκάπηλος ὅταν συμφέρῃ, Ἀντωνάκης, μᾶλλον φαίνεται πὼς τίποτε δὲν ἄκουσε γιὰ ὅλ᾿ αὐτά… Ἄλλως τε θὰ πλέῃ ἀκόμα μεθυσμένος ἀπὸ τὴν νίκη του (αὐτὸ μετράει!) στὶς ἀγαπημένες του μελῳδίες τοῦ Φρὰνκ Σινάτρα – ἀπὸ τὸ μητρικό του, μαζὺ μὲ τὸν Γιωργάκη τοῦ “παγκόσμιου χωριοῦ”, melting pot (κλίβανον συντήξεως)…

Ζήτω, λοιπόν, τὸ Νέο Πακ-ιστάν!
(*) Ἐξ οὗ καί, ἐπὶ παραδείγματι, τὸ Σύνταγμα ἐπικαλεῖται τὸν “πατριωτισμὸν τῶν Ἑλλήνων” διὰ τὴν προάσπισίν του.
Ὥστε ἀσφαλῶς καὶ ἐν ὑπνώσει νὰ τοὺς ὁδηγήσῃ εἰς τὴν κατάργησιν (καὶ κακολογίαν) τοῦ πατριωτισμοῦ μὲν πρῶτον, τῶν ἰδίων Ἑλλήνων δ᾿ ἔπειτα… Εἰς δόξαν τῶν πλαστικῶν ἰδεωδῶν τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως καὶ τῆς ἀκαθέκτως προελαυνούσης, μετὰ βαρβάρων ὀρδῶν ἀνθρωπιδῶν, χριστιανικῆς (ἢ, τώρα, “οὑμανιστικῆς”) “ἀγάπης”! Ποιὸς ἄλλος ποτέ κατέλυσε ὁλόκληρο εἶδος ἐν ὀνόματι τῆς … “ἀγάπης”;

Ελευθεροτυπία, 22 Δεκεμβρίου 2009: Έλληνες παιδιά μεταναστών

 

Διὰ τοῦ περὶ Πάκη λόγου τὸ ἀληθές:
Αναγκαίες οι αλλαγές στον κώδικα ιθαγένειας

Της Μαριας ΔεληθανασηΤην ανάγκη ανασύνταξης του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας ίσως στο σύνολό του, αναγνώρισε ο υπουργός Εσωτερικών καθηγητής κ. Πρ. Παυλόπουλος μιλώντας χθες σε ημερίδα για τον προτεινόμενο Κώδικα Ιθαγένειας που συνέταξε η Ελληνική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Ο υπουργός δήλωσε ότι στον προτεινόμενο κώδικα υπάρχουν ενδιαφέρουσες διατάξεις που μπορούν να μπολιαστούν με τις υπάρχουσες και σημείωσε ότι είναι θέμα βούλησης του μετανάστη να αποτελέσει τμήμα ενός έθνους. Γι’ αυτό θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε να διαπιστώνεται η διάθεση του μετανάστη να αποτελέσει μέρος του.

Στον Κώδικα που προτείνει η ΕΕΔΑ αναφέρεται ότι προϋπόθεση πολιτογράφησης του αλλοδαπού πρέπει να αποτελεί η απόδειξη «της ένταξής του στην ελληνική κοινωνία καθώς και η δυνατότητά του να συμμετάσχει ενεργά και ουσιαστικά στην ελληνική πολιτική κοινότητα σύμφωνα με τις θεμελιώδεις αρχές οι οποίες την διέπουν».

Στη συγκυριακή και ευκαιριακή πολιτική διαχείρισης του κριτηρίου του εθνικού φρονήματος αναφέρθηκε η ιστορικός του πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Χριστίνα Κουλούρη, που σημείωσε ότι «χρειάζεται ισχυρή δόση φαντασίας για να αποδειχθεί το ομόαιμο των Ελλήνων», δεδομένης της ιστορίας του ελληνικού κράτους. Στη βιωματική εμπειρία ενός έγχρωμου Ελληνα που μιλά μόνο ελληνικά και δεν βιώνει νόστο για κάποια φαντασιακή πατρίδα αναφέρθηκε ο εκπρόσωπος της δεύτερης γενιάς μεταναστών κ. Ηλίας Τζογάνας-Κιάμα. Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΕΔΑ κ. Δ. Χριστόπουλος και το μέλος κ. Μ. Τσαπόγας ανέλυσαν τον προτεινόμενο Κώδικα Ιθαγένειας.

Ο κ. Χριστόπουλος αναφέρθηκε στην περίπτωση της Γερμανίας, που καθιέρωσε το Δίκαιο του Αίματος στην απόδοση ιθαγένειας, και «χρειάστηκε μισό αιώνα για να κατανοήσει ότι η ένταξη των μεταναστών είναι απαραίτητη για την κοινωνική συνοχή», αλλάζοντας ριζικά τον Κώδικα Ιθαγένειας το 2000.