Ανακοίνωσις, 11/10/2010

Δὲν ἀποτελεῖ νεωτερισμὸν ἐν σχέσει πρὸς τὶς συνήθειες συγκεκριμένων κύκλων ἡ πρόκλησις συγχύσεως, ἡ καλλιέργεια μικροβίων γύρω ἀπὸ ἕνα χῶρο ἀναξίου κουτσομπολιοῦ, ὑβρεολογίου καὶ «ἀνωνύμων» ἀλλά συνηθέστατα ἀκριβοῦς προφανεστάτης προελεύσεως τρωκτικοειδῶν ἀτόμων, τῶν ὁποίων φυσικὸν ὅπλον, φύσει ἐν πηγαίᾳ ἀφθονία διατιθέμενον, εἶναι πρὸ παντὸς ἡ διαβολή, ἡ κόπρος, ὁ ἀκάθεκτος ὑπόγειος διασυρμός, ἔστω καὶ ἔναντι τῆς ἰδίας αὐτῶν ψευδοῦς ὑπολήψεως ἐν ἀνάγκῃ, ἡ χάλκευσις ψευδῶν ἀλλεπαλλήλων καὶ εἰς ἕνα ἐπαίσχυντον «χαλί» συμπλεκομένων, τοῦ ὁποίου μὲν ἐπισήμως συχνὰ δὲν ἀναγνωρίζουν τὴν ἐπαίσχυντον πατρότητα, τὸ φέρουν ὅμως παραμάσχαλα πρὸς πρόχειρον χρῆσιν ὅπου καὶ ὅποτε αἰσθανθοῦν πιεζόμενοι…
Αὐτὸ εἶναι πράγματι «ἡ ἐκδίκησις τῆς Γυφτιᾶς»: ὁ κατώτερος καὶ φθονερὸς ὑπάνθρωπος διατηρεῖ ὡς τελικόν του ἀπόλυτον ὅπλον τὴν ἀπόλυτον χαβούζαν τῆς ψυχῆς του, ἡ ὁποία μόνον τὸν ἴδιον καὶ τοὺς ὁμοίους του ἀφήνει οὐσιαστικῶς ἀνεπάφους, ἀφοῦ μυχίως ἐξ ἰδίων προέρχεται – οἱ δὲ μισητοί του ἀντιδιαμετρικῶς φύσει κείμενοι ἐμφανίζονται ἄοπλοι ἔναντι τοιαύτης ἐφορμούσης κοπρομάζης.
Καί, πράγματι, ἡ πρώτη ἀντίδρασις τῶν, ὄχι ἁπλῶς «θέσει» ἀλλὰ κυρίως φύσει, μισητῶν τους διαμετρικῶς ἀντιθέτων εἶναι μοιραίως ἡ ἀπόλυτος καὶ ὀδυνηρὰ ἔκπληξις, ἀφοῦ εἰς τὴν ἰδικήν των φύσιν εἶναι ἀδιανόητος ἀκόμη καὶ ἡ δυνατότης ὑπάρξεως τοιαύτης γλοιώδους ποταπότητος. Ὅπως ὁ Ἑβραῖος, κατ᾿ ἀναλογίαν, μετέρχεται τόσον χονδροειδῆ ψεύδη, πού γιὰ τὸν Ἄριον θὰ ἦσαν τόσον ἀδιανόητα, ὥστε νὰ μὴ διστάζῃ νὰ τὰ δεχθῇ ὡς ἔχοντα, τοὐλάχιστον, ἀληθῆ τινα βάσιν.
Ὑπάρχει, ὅμως, πέραν τῆς ὑπολήψεώς των, τὴν ὁποίαν οἱ ποικίλοι ἐμετικοὶ ἀθίγγανοι πασχίζουν λυσσαλέως καὶ συστηματικῶς νὰ προσβάλουν, καὶ ἡ Τιμή: κάτι τὸ ὁποῖον ὡς λέξιν μὲν γνωρίζουν, ὅμως ὡς ἔννοιαν, φύσει ἀδυνατοῦντες νὰ ἐννοήσουν, ἀφοῦ ἀφορᾷ εἰς τὴν οὐσίαν, τὴν ταὐτίζουν μὲ αὐτὸ τὸ ἐπιφανειακὸν ἀντίστοιχον ποὺ μποροῦν τὸ πολὺ νὰ δοῦν – δηλαδὴ τὴν ὑπόληψιν, ἤτοι τὴν γνώμην τῶν ἄλλων.
Ὅμως ἡ Τιμὴ ἑδράζεται εἰς τὰ ἔγκατα τῆς ὑπάρξεως, ἀπρόσιτος εἴς τε τοὺς γυφτώδεις ὑβριστὰς καὶ εἰς τὰ δηλητηριώδη των βέλη, τὰς μηχανορραφίας καὶ τὰς πολυπλοκάμους των διαδικτυώσεις. Καὶ αὐτή, παραμένουσα ἀπρόσιτος καὶ ἀπρόσβλητος, ὑπερέχει φύσει καὶ εἰς πεῖσμα τῶν περιδραμόντων ἰοβόλων τρωκτικῶν, ὡς αὔρα ἐνέχουσα τὴν καταλυτικὴν τοῦ ψευδοῦς αὐθεντικὴν δύναμιν τοῦ ἀληθοῦς, κατὰ πολλὰ ἐπίπεδα τοῦ ἑσμοῦ ἐκείνων ὑπερέχουσαν, ὅσον καὶ ἂν αὐτοὶ δραστηρίως ἐνεργοῦν… Τέτοια εἶναι ἡ Τιμή, ἡ τοῦ Αἵματος, τῆς οὐσίας – παντελῶς ἀπροσίτου εἰς τοὺς μικρανθρώπους καὶ τοὺς θεατρίνους!
Ἐξαιρετικὴν εὐκαιρίαν δράσεως τοιούτων δειλῶν γλοιωδῶν ὑπάρξεων καὶ τῶν ἐπαισχύντων τους αἰσχρουργημάτων ἀνέδειξεν καὶ τὸ διαδίκτυον. Ἐκεῖ ὁ κάθε δειλὸς ποντικὸς εὑρίσκει ἀνεξόδως καὶ ἀκινδύνως χῶρον ἰδεώδη ἐκτυλίξεως τοῦ ἐσωτερικοῦ του συμπλεγματικοῦ μίτου ἐκ φθόνου, μίσους κατὰ τοῦ ἀνωτέρου, αὐτομάτου φανταστικῆς οἰκειοποιήσεως ἀνωτέρων καὶ ὅλως τεχνητῶς καὶ ἀφυσίκως συνηρμοσμένων ἰδιοτήτων, ὥστε εἴτε κατὰ τρόπον «χαριτωμένον», καθὼς οἱ αἰσχροὶ καὶ ἄνανδροι συναγελασταὶ πρωινῶν τηλεοπτικῶν ἀφοδευτηρίων τοὺς διδάσκουν, εἴτε μὲ τὸ ὕφος μπαρουτοκαπνισμένων σκληροτραχήλων μαχητῶν τῶν SS, ἐν μιᾷ παυσιπόνῳ εἰκονικῇ ὑπερβάσει τῆς ἀνυπερβλήτου των ἐγγενοῦς μαμμοθρεφτίλας, νὰ ἐπιδίδωνται εἰς αὐτὸ ποὺ ἡ ἄρρωστος αἰσχρά των φύσις ὑπαγορεύει: τὴν κατινιάν, τὴν κατασπίλωσιν, τοὐλάχιστον πειρωμένην, τὴν χάλκευσιν αἰσχροτήτων καὶ ψευδολογιῶν ἀνηκούστων ἀπὸ τὸ ἀφθόνως κι ἀκράτως πλεονᾶζον ὑπερχείλισμα τοῦ ἐσωτερικοῦ των βόθρου.
Ὅλοι γνωρίζουν τοὺς τοιούτους – ἤ, πάντως, τοὺς ὑποκινητὰς καὶ αὐθέντας των. Τοὺς παραδίδω εἰς τὴν κοινὴν περιφρόνησιν. Διακηρύσσω δὲ ἅπαξ ἔτι πρὸς πάντας, ὅτι ὁ Γκέκας οὔτε μὲ ψιθύρους, οὔτε μὲ κρυφὲς «ἀνακοινώσεις», οὔτε μὲ ὑποβολιμαῖες «διαδόσεις» λειτουργεῖ· εἶμαι ὡς Ἄριος Μαχητὴς φύσει καὶ θέσει τεταγμένος εἰς τὴν προάσπισιν τοῦ Ἀρίου Ἑλληνικοῦ χαρακτῆρος καὶ ἤθους, εἰς ὅπερ καὶ ἐκ τῆς ἐγγενοῦς μου προδιαθέσεως ἀκόπως καὶ ἀτρόμως ἐπιρρέπω – ἡ δὲ οἵα ἀνακυκλουμένη καὶ ἀναβαπτιζομένη εἰς τὰς τεταραγμένας φρένας κύκλων γνωστῶν ἐμπόρων ψυχῶν κι ἐλπίδων νέων Ἑλλήνων ἀναφορὰ εἰς ὑποτιθεμένας μου συμμαχήσεις πρὸς κύκλους εἴτε ἀδήλου εἴτε καὶ ἐξόχως ἐχθρικῆς προελεύσεως καὶ ποιότητος (!!!), σκοποῦσα εἰς ἐσωτερικὴν ὑπὸ τῶν ἀφελῶν νεαρῶν θυμάτων τους κατανάλωσιν, δίκην καυσίμου πρὸς διεκπεραίωσιν τοῦ ῥόλου των, εἴτε ἐπιλεγμένου εἴτε ἀνατεθειμένου, δύναται μόνον ἀδαεῖς νὰ παγιδεύσῃ. Πρᾶγμα ποὺ βεβαίως καὶ ἄριστα οἱ ἁμαρτωλῶς καὶ ἀενάως οὕτως ἀνακυκλούμενοι κύκλοι γνωρίζουν – καὶ ἐκμεταλλεύονται ἀριστοτεχνικῶς· μὴ ἔχων μὲ οἱονδήποτε μαγαζάτορα τίποτε νὰ μοιράσω οὔτε νὰ συζητήσω, μὲ ἀφήνουν ὅλως ἀδιάφορον αἱ βουλαὶ καὶ ἐπιλογαί των – μέχρις ὅμως μόνον τοῦ σημείου ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ διαστρέψουν διὰ τῶν ψευδῶν εἰκόνων καὶ μηχανορραφικῶν σκηνοθεσιῶν κάποιους ἀξίους ἀλλ᾿ ἀδαεῖς νέους.
Τοὺς ὁποίους καὶ καλῶ νὰ μὴ δίδουν πίστιν εἰς τὰ σπασμένα τηλέφωνα ψευδωνύμων ἐπικλητῶν συμβόλων καὶ Ἰδεῶν ποὺ καθ᾿ ὅλα τοὺς εἶναι ξένα κι ἐχθρικά. Εἰς ὅ,τι δὲ μὲ ἀφορᾷ, ὅσοι ἔστω καὶ ἐλάχιστα μὲ γνωρίζουν ἀμέσως, ξέρουν πέραν πάσης ἀμφιβολίας ὅτι συνηθίζω νὰ ἐκφράζωμαι τόσον εὐθέως καὶ σαφῶς πάντοτε, ὥστε νὰ μὴ χρῄζω ἐπ᾿ οὐδενὶ καλοθελητῶν, ἑρμηνευτῶν ἢ ἀγνώστου προελεύσεως «ταχυδρόμων».

Ἔρρωσθε καὶ ἀγωνίζεσθε!

Στέφανος Γκέκας
11/10/᾿10